Mysterieuze Jongen...

Hoi!
Er zit een jongen waar ik bijna al mijn lessen mee heb. Ik noem hem voor nu even Tom. Ik en andere vriendinnen hebben gemerkt dat hij me wel eens aanstaart, dit al 2 maanden. Ik had een vriend van mij (en een beetje Tom's vriend) gevraagt of hij iemand leuk vindt en uiteindelijk over het staren. Mijn vriend had het aan hem gevraagt, maar hij zei dat hij niemand leuk vond. Later had die vriend het nog een keer gevraagd, en toen zei Tom dat hij staarde vanwegen mijn vrouwelijke vormen.
Dat geloofde ik niet, want elke keer als hij keek, keek hij recht in mijn ogen. Ontkent hij het gewoon? Of vind hij mij echt niet leuk? Maar waarom staart hij dan?
Ik heb hem doordat hij staart leuk beginnen te vinden, en ondertussen begin ik hem steeds leuker te vinden. Ik ben wel een beetje jaloers op een ander meisje, daar heeft hij namelijk wel contact mee, en ik praat eigenlijk bijna nooit met hem. Soms hebben we wel korte gesprekken, maar dat was het dan ook.
Elke keer probeer ik terug te staren, maar dan denk ik: dadelijk vind hij me raar ofzo, of word het ongemakkelijk. Weten jullie misschien raad? En hoe moet ik het contact met hem verbeteren? Trouwens, ben wel blij dat je het helemaal tot hier hebt gelezen ;).
Heel erg bedanktt, X Fleur

14 apr 2017, Fleurtjeee


Reacties

plaats reactie
1

Ik denk dat een jongen niet snel zomaar zal staren dus ik denk dat hij je wel leuk vindt!;) Misschien kan je gewoon proberen om gesprekken met hem te voeren en zo kunnen jullie echt "vrienden" worden, nog heel veel succes!;)

14 apr 2017, 21:04, justmexoxo
2

dankjewel @justmexoxo ❤

15 apr 2017, 06:04, Fleurtjeee

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.