Motivatie/tips

Hey ik ben 1.70 en ben 12 jaar en weeg 75 kilo ik wil graag afvallen tot minimuum 60 kilo ik eet gezond maar krijg steeds neiginen om weer ongezond eten te eten hebben jullie misschien tips omdat te vermeiden?

10 mei 2017, Lena


Reacties

plaats reactie
1

haha ik ga stuk zo lang kan je niet zijn je bent gewoon *** en je hoeft niet af te vallen zo ben ij dit is hoe jij bent niet dikker en niet dunnen

* Dit bericht is aangepast door de moderator

10 mei 2017, 15:05, tamaraaaa
2

kap met mensen pesten tamaraaa.
lena hier wat tips tip 1 eet elke dag 3 maaltijden per dag en wacht altijd 2 uur of langer voordat je iets eet.tip 2 beweeg elke dag een uur of langer.tip 3 soms wat snoepen is niet verkeerd maar hou het zo dat je niet teveel snoept.tip 4 zet muziek op tijdens het sporten dat helpt echt.tip 5 frisdrank kan je het beste vermijden dat is slecht voor je tanden en het is niet gezond.tip 6 zwemmen kan ook helpen om af te vallen.succes met afvallen ps je kan ook proberen om spieren te trainen door aan kracht training te doen daardoor heb je minder vet op je lichaam en ben je ook een beetje gespierd. groetjes juliatje.

10 mei 2017, 16:05, juliatje.
3

Kan iemand mij helpen? Ik ben een 15 jarig meisje en wil snel afvallen. Ik ben al 2 maanden bezig met zowat alles te proberen, maar niets helpt! En ik ben alle ontgoochelingen meer dan zat! Ik deed alles . Noem maar op! allerlei afslankplannen opgevolgd, dagelijks buikspieroefeningen, gezond eten,... Wat me het meest ergert is dat ik elke keer opnieuw reacties lees van mensen die minstens 5 kg vermagerd zijn na reeds 14 dagen en ik ben na 30 dagen nog steeds hetzelfde! Wat kan ik hieraan doen? P.S.:Ik dans (intensief ) 8,5 uren per week, ik ga ook 2 keer per week gaan lopen, heb gym op school en fiets ook elke dag naar school. Alle tips zijn welkom!

11 mei 2017, 21:05, No name
4

Tamaraa,
Hoezo niet? Ik ben ook 12 en 1,70 hoor!
Ik ken ook iemand die 12 en 1,78 is.

13 mei 2017, 20:05, No name

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.