Mooie figuur schema!!

Heeyy dames en heren,

Ik heb heel veel gezien dat sommige van jullie niet blij zijn met jullie lichaam/gewicht. Wat jammer helaas herken ik dat ook zelf bij mij! Dus ik weet hoe het voelt en daarom wil ik sommige van jullie helpenx Voor de dames en heren, please ga niet proberen om over te geven ik heb het 2x gedaan en werd er niet blij van. Ik eet zelf ook niet veel op een dag daardoor word ik ook duizelig en moe maar toch doe ik het geen goede voorbeeld maar ja. Als je wilt afvallen hier zijn er een paar tips en de body routine komt zo.

Afvallen: drink veel water (mag met smaak), probeer elke dag als avond eten sla te eten met augurk mais feta en tonijn je kan er oneindig van eten want van sla kom je niet aan! En ik herken het wel als je het niet durft te vragen dus hier zijn mijn 2 smoesjes voor jullie -mam/pap ik heb gezien dat je beter kan concentreren als je elke dag sla eet als avond eten- mam/pap met het warm weer is sla heel goed voor je en lekker frisjes. Als je zin hebt in een snack probeer dan druiven met citroen. Voor het eten een flinke glas water drinken dan zit je buik al vol en eet je minder. Elke dag workout doen is ook goed of om de dag kan ook en niet uitstellen! (Eerst maandje proberen)

Body routine==> 20x squads—10x push-ups—15x burpees—15x donkey kicks—20x twists—25x lunges—45 sec planken—15x jumping jacks en 25x mountain climbers!!!

Ik hoop dat ik geholpen heb en laat een berichtje achter als ik kan helpen of je bent als je mij feedback wilt geven!! Doeii mensjess goodluckk

5 jun 2021, Lientjee

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.