Mollig

Hallo ik zou eigenlijk graag wat dikker willen zijn. De reden is dat ik nu redelijk mager ben het lijkt mij leuker en mooier om vet te hebben. Ik ben nu 170cm en 53 kg. Ik zou graag 63 wegen.
Ik heb alleen schrik wat mijn ouders er van zouden vinden, heeft iemand advies? (ook gewoon voor aankomen op zich)

27 jan 2020, N


Reacties

plaats reactie
1

Ik zal je niet te veel focussen op ingezond eten. Want niet alleen door vet wordt je wat 'groter". Door spieren kan je ook groter worden. Dan moet je natuurlijk niet letten op het vetverbranden , dan heb je er niks aan. Ik zal gewoon met je ouders in gesprek gaan. Ik zal ze vertellen dat je je eigen lichaam niet geweldig vind en wat wilt aan komen omdat je dat mooier vind. Ik zal het eerst tegen je moeder zeggen , die begrijpen meestal dat soort dingen beter dan vaders.
Heel veel liefs D

27 jan 2020, 18:01, D💞
2

Beste N hoe oud ben je?

27 jan 2020, 20:01, F
4

Eigenlijk is het niet goed om het alleen te doen je ouders inlichten kan je juist steun bieden en het rustig opbouwen helpt enorm en ook naar stress en je slaap kijken kan helpen en maak ook een afvaplan maar succes en zeg maar als je meer advies wilt.

29 jan 2020, 14:01, Juliatje.
5

Waarom zou ik een afvalplan maken?

29 jan 2020, 15:01, N
6

Ik bedoel aankomplan

29 jan 2020, 18:01, Juliatje.

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.