Moet ik mijn benen al scheren??

Hey
Ik ben een meisje van 12 jaar en ik heb al best veel haar op mijn benen en het valt best wel op, Ik wil me misschien scheren maar moet ik dat wel doen en zo ja hoe??

22 apr 2019, Girlll


Reacties

plaats reactie
1

Als jij je daar prettig bij voelt moet je dat vooral doen. Maar doe het niet omdat je denkt dat het "moet". Je kunt bij de drogist scheermesjes kopen (niet scheermesjes die mannen gebruiken voor hun baard, maar scheermesjes speciaal voor lichaamshaar) en je kan ook een vorm van scheer schuim oid kopen. Scheer onder de warme douche met het scheerschuim. Wees voorzichtig anders snijd je jezelf. Na afloop kun je een verzorgende creme smeren zoals body butter.

22 apr 2019, 17:04, Nico
2

Alleen maar doen wanneer JIJ je daar goed bij voelt, voor niemand anders. Mocht je je gaan scheren, dan zijn scheermesjes met drie mesjes het beste om te gebruiken. Hou ze goed schoon om wondjes en ontstekingen te voorkomen. Lekker onder de douche doen met wat scheerschuim of sop.

22 apr 2019, 20:04, Bibi

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.