Moet ik hiermee naar de dokter?

De laatste 2 maanden is mijn menstruatie heel erg gek. Ik ben bijna niet ongesteld, het enige wat eruit komt is een soort bruin spul en een heel klein beetje waterig bloed maar zelfs dat bijna niet. Ik had dit vorige maand en nu weer. Moet ik hiermee naar de dokter of is dit normaal. Hiervoor had ik wel redelijk heftige menstruatie.
Alvast bedankt voor de hulp<3

15 mei 2018, M3isje 15


Reacties

plaats reactie
1

Help plsss

15 mei 2018, 20:05, M3isje 15
2

Hey! het is niet heel raar en waarschijnlijk niks ernstigs. Als je het niet vertrouwd zou ik als ik jou was gewoon naar de dokter gaan. Vooral als het langer aanhoud.

15 mei 2018, 22:05, Lau
3

Lieve meid, ontspan je. Waarschijnlijk heb je veel stress, en dat kan hiermee te maken hebben. Ik heb dit ook wel eens gehad, maar nu is het over.

16 mei 2018, 07:05, Eva👱🏼‍♀️
4

Pas na 3 maanden hoef je je zorgen te maken.
Je kunt natuurlijk ook gewoon nu al gaan maar als ik jouw was zou ik nog even wachten.

16 mei 2018, 10:05, Vis
5

als je net ongesteld bent geworden kan het misschien wel een jaar duren voordat het zeg maar 'normaal' is. op zich hoef je je geen zorgen maken. maar als je zekerheid wil kun je altijd nog naar de dokter gaan

16 mei 2018, 20:05, Nickie
6

Lijkt me vrij normaal! Het is voor jou misschien wel raar. Ik zou toch nog even wachten voor er mee naar een arts te gaan. Good luck, xxx

16 mei 2018, 21:05, Appelflap

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.