Moet ik een bh? Help me alsjeblieft!

Hoii allemaal.
Ik ben een meisje van 11 jaar.
Ik weet niet of ik een bh moet en
durf het niet te vragen aan me moeder.
Ik ben er verlegen en erg onzeker.
Ik durg niet op me moeder af te
stappen en zeggen : He mam moet ik al een bh?
Of : Mam zullen we een bh kopen?
Ik krijg het woord bh nit een uit
me mond!
Ik ben bang dat me moeder me uitlacht.
Ze is nooit serieus als ik het over zulke
dingen heb. Dus ik ben bang als ik het
vraag dat ze me gaat uitlachen.
Ik durf ook niet met me vriendinnen
bh's gaan kopen. Ik heb de laatste tijd
heel erg ruzie met me bff ''dat was ze temiste" en zei is de engiste in de klas
die borsten heeft. En me andere
vriendinnen zijn er niet echt serieus
over enss. Maar het ergste is dat ik dus niet om een bh durf te vragen. Ik had laatst me maat opgemeten en dat was 65aa. Maar ik wil wel graag een bh.
Want ik heb al heel lang van die soort
"bobbeltjes'' onder me borsten. En als
ik er op druk en over hobbels fiets doet het erg veel pijn! Kunnen jullie mij helpen? En waar hebben jullie je
eerst bh gekocht? X Meisjj

4 mrt 2014, Meisjj


Reacties

plaats reactie
1

ik zou het gewoon tegen je moeder zeggen, ze moet dit wel sirieus nemen anders is het wel een beetj een slegte moerder enss x
als ze er alsnog lacherig over doet zou ik naar je oma gaan ofso x!

4 mrt 2014, 18:03, poesjemiauw
2

Oke. Dankje voor je reactie. Waar heb jij je eerste bh gekocht? @poejsemiauw

5 mrt 2014, 13:03, Meisjj
3

Hey, je hoeft niet zo onzeker te zijn om iets te vragen hoor :). Als je een goed moment uitkiest om met je moeder of iemand anders te praten zullen ze het vast wel begrijpen. Ik ben nu 14 en mijn eerste BH kocht ik bij de Hema, daar hebben ze zelfs een speciale tienerlijn. Veel succes!

5 mrt 2014, 14:03, - A.
4

Dankje wel @ - A. Ik denk dat ik een keer bij de Hema ga kijken. Maar als ik er een koop en die een keer in de was doe dan vraagt ze natuurlijk i s deze van jou? En dan word ik helemaal rood... Mijn zus is bijna 13 en draagt nog geen bh. Dus daarom durf ik het niet te vragen

5 mrt 2014, 14:03, Meisjj
5

Ja ik heb presies het zelfde probleem ik ben 12

17 apr 2014, 19:04, Xxx
6

Je moeder heeft toch ook ooit haar eerste bh moeten kopen
Dus wees niet bang

2 mei 2014, 12:05, Lola
7

11 jaar is wel erg jong, je moet nu nog een topje aan maar over 1/2 jaar kan je wel een bh aan hoor

2 mei 2014, 15:05, cupcakelover
8

Ik ben ook 11 en weet niet of ik een bh nodig heb.

18 mei 2014, 21:05, Mic
9

Leeftijd maakt ni uit,t gaat erom hoe groot je borsten zijn
Als jij denkt/vind dat je een bh nodig hebt en zeker bent van je zaak zou k t gwn doen
Als k jou was zou k t ni vragen,maar gwn zegge of ze meewil een bh kopen
Als ze lacht zeg je gwn dat je alleen gaat
p.s mijn moeder is precies t zelfde

15 aug 2014, 23:08, oumi
10

Hee x
Ik ben 12 en heb hetzelfde, ook 65aa.
Nog een probleem wat ik dan denk, 65aa is een moeilijke maat om te kopen. 70 of 75 zou alles makkelijker maken, dan kan je gewoon bij de hema voor 8,50. Maar met 65aa kan jij bij de Hunkemoller en de V&D (daar heb je dezelfde als bij hunkemoller).

succes x Ik ga het ook proberen te vragen...

9 mei 2015, 22:05, Blondjexxx
11

He meisje het is misschien in het begin raar om te vragen maar ik ging de eerste keer gwn bij de v&d naar binnen en toen ging ik een beetje bij de bhs kijken toen vroeg ik of ik een bh mocht en het mocht het is helemaal niet raar om te vragen je moeder moest dit ook ooit doen bij haar eigen moeder en teouwen ik koop mijn bhs altijd bij de v&d en de zeeman omdat ik bij de hunkermuler ze niet mooi vind(sorry als jij dit wel vind) groetjes zeker van zich zelf bh dragend meisje

9 jun 2015, 15:06, Bhdragendmeisje
12

Hee Ik Ben bijna 13 en Ik heb net mn eerste bh gekocht samen met mn moeder en ze zij toen we thuis waren o Ja dat mag je wel hebben kwa maat en Ik zou het gwn vragen of dat je pijn hebt en wat je er aan kunt doen miss snapt ze de hint wel

10 jun 2015, 20:06, Meisjemetneternbh

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.