Moeite met vriendin vinden

Beste medemens,

Ik ben nu achttien en heb nog nooit een relatie gehad. Nu ben ik er al zeker een jaar aantoe en lig ik vaak ook wakker snachts eenzaam in bed en lijkt me het heel fijn on iemand naast me te hebben liggen. Ongeveer anderhalf jaar geleden heb ik wel voor het eerst gezoend. Volgensmij vond ze mij ook wel leuk alleen ik heb me te veel door mijn vrienden laten beïnvloeden en is het dus niks geworden tussen haar en mij. Achteraf hoorde ik ook dat ze met andere jongens appte waaronder een vriend van me terwijl wij met elkaar flirte (uiteraard wilde mijn vriend niks met haar angezien hij wist dat wij met elkaar flirte), dus achteraf misschien niet een heel slecht idee om niks te beginnen met haar. Maar waar het nu dus om neerkomt is dat ik heel graag een vriendinnetje wil maar niet weet hoe ik op een leuk meisje moet afstappen. Bovendien ben ik een rustige jongen en praat ik niet veel en vind ik het lastig om echt een goed gespreksonderwerp te vinden, wat ook niet meezit. En bovendien ga ik ook niet vaak uit. Heeft iemand tips voor hoe ik een leuk meisje kan benaderen en hoe weet ik dat zij mij ook wel leuk vind.

30 mei 2019, L.


Reacties

plaats reactie
1

Er zijn sites zoals tjat waar je gesprekken kan voeren met mensen. Veder kan je altijd cursuses volgen voor zelfvertrouwen.Begin geen grote zoektocht naar een vriendin, anders word je alleen maar wanhopig. Zelfvertrouwen en voor jezelf kunnen zorgen zijn zeer goeie kwaliteiten in een man en dat trekt ook mensen aan! Ik raad wel aan om jezelf te zijn want zo kom je aan een vriendin die jou accepteert zoals je bent!Leer lichaamstaal af te lezen, of je het nu doorhebt of niet, mensen zenden altijd signalen uit hoe ze over jou als persoon denken. Succes zeg maar als je meer advies wilt.

30 mei 2019, 07:05, juliatje.

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.