Moeilijke Vriendschap

Ik ben een meisje,
Ik heb dit jaar een nieuwe vriendin gekregen, sinds gisteren hebben we ruzie ze was opeens boos, ik schrok en was verbaasd. Vandaag had ze gezegd waarom ze boos was; ik maakte vaak gemene opmerkingen tegen haar. Ik heb dat helemaal niet gemerkt trouwens. Deze middag was ik zo verdrietig dat ik wel een uur heb gehuild; ik wil geen bitch zijn die gemene dingen zegt tegen mensen. Maar dat ben ik wel. Ik haat mezelf daarom. Ik heb al meerdere vriendschappen verpest omdat mensen niet zeiden dat ik stomme opmerkingen en commentaar op hun had. Zelf heb ik het helemaal niet door dat ik gemene dingen zeg, en daarom haat ik mezelf; omdat ik gewoon een bitch ben van mezelf. Wat kan ik daar tegen doen? Wat kan ik tegen dat gemeen zijn doen? Ik wil niet mensen kwetsen. Ik probeer altijd aardig te zijn... Xx bitch in problemen

26 jan 2017, Iemand die helpt


Reacties

plaats reactie
1

Lieve iemand die helpt wat erg voor je ik wil je helpen maak je geen zorgen zij deed gemeen tegen jou ik hoop dat het nu goed is tussen jou en haar maar leg uit waarom en praat met je Bff en maak het goed ruzie is niet fijn maar je bent geen zak of dat je bent heel lief en denk eens goed over jezelf en zij doet zo raar en de anderen jij bent hier ook aardig en trek het je niet aan of praat met je leraar of juf je komt er wel
Liefs Eva

26 jan 2017, 18:01, Eva
2

Dank je wel Eva! We hebben nog steeds ruzie.. Ik wilde het morgen uitpraten maar zij kan morgen heel de dag niet.. Daar zit ik best wel mee, want dan maak ik me heel het weekend er weer druk over😮
Cool dat je reageerde trouwens😜🤗
X&hug

26 jan 2017, 20:01, Iemand die helpt
3

Lieve Iemand die helpt bedankt voor je lieve bericht
ik wist wel dat jij gewoon lief bent maar geef haar een
vriendschap ketting of je kan het beste via Watsapp
een berichtje inspreken dan is het het snelst goed denk ik
of gewoon aardig zijn en de ruzie vergeten
Groetjes Eva

27 jan 2017, 18:01, Eva
4

Hey Eva,
Ik heb vandaag met haar gesproken (ze wilde niet met mij praten omdat ze boos was, maar ik heb de mentor erbijgehaald) deze ruzie speelde schijnbaar al heel lang, ze negeert mijn berichten op snapchat en heeft me geblokkeerd op watsapp, ik weet het niet meer. Tijdens dat gesprek (waar mijn mentor ook bij was) zei ze dat ze wrs geen vriendinnen meer met mij wil zijn, ik vind dit stom en ik voel me er rot over, dat heb ik ook gezegd. Onze ruzie ging over dat ik 'gemene' dingen tegen haar zei over haarzelf over haar haar bijv. Ik vind het jammer dat onze vriendschap is verpest door dingen die ik heb gezegd zonder dat ik het wist. Zou ik nu nog wat kunnen doen? Of heb ik al genoeg gedaan? En moet ik afwachten?
Heul veel groetjes Nina (dat is mijn echte naam hhaha)

27 jan 2017, 19:01, Iemand die helpt
5

Lieve Nina bedankt voor je lieve reactie wat stom van haar dan is het ook geen goed vriendin ze is zelf stom en jij bent niet hier degene die fout zit iedereen maakt een fout ook zonder dat ze het door hebben of zij deed alles bij jou schuiven dit is heel gemeen van haar maar als je nog een beetje geduld hebt kan je nog vriendschappelijk blijven
maar je hebt nog meer vrienden denk ik dus daar kan je ook mee optrekken het was heel goed van je dat je het goed wou maken let maar niet op haar ze is het niet waard

27 jan 2017, 19:01, Eva
6

mooie naam is Nina

27 jan 2017, 19:01, Eva
7

Thankss Eva❤✨

28 jan 2017, 10:01, Iemand die helpt
8

Lieve Nina dat heb ik graag gedaan als je hulp wil kan je het me vragen ik hoop dat ze nu wel normaal doet

9 feb 2017, 16:02, Eva

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.