Moeders en hun seksdingen en geheime spulletjes

Oke dan...
Waar denken jullie dat m'n ma haar seksdingen en spulletjes die ik niet mag zien verstopt? Ze heeft een vriend en ja ik ben te nieuwschierig en wel vies dit

Heb trouwens nog heel veel meer topics waarmee ik me problemen vertel ongeveer alles over m'n ma enzo dus ja help me want ik wil alles weten

8 aug 2016, Tralalala


Reacties

plaats reactie
1

In haar nachtkastje, ergens achter / onder in haar kast, in de badkamee ofz,kastjes die echt van haar zijn etc. Miss in een schuur/garage

8 aug 2016, 11:08, ItsMeB*tch
2

Allemaal al gekeken.. Wat voor dingen denk je dat ze heeft?

In een keer loopt ze trouwens nu ook met allemaal dure shit enzo en ook hele dure lingerie gevonden en ja eerst boeide haar dat allemaal niet

8 aug 2016, 11:08, Tralalala
3

Ze is zeker veranderd door haar vriend, ik ken je moeder niet maar ik denk dat als ze iets heeft dat het de meest standaard dingen zijn (dildo/vibrator ofzo). HEt kan ook zijn dat ze die spullen bij haar vriend heeft liggen, zodat jij het niet kan vinden.

8 aug 2016, 13:08, It'sMeB*tch
4

Ja precies dat dacht ik al dat laatste..😑 Denk je dat ze ook echt seks hebben bij hem op de dag? Als ik er niet ben natuurljk echt goor

8 aug 2016, 13:08, Tralalala
5

Ben je wel zeker dat je moeder seks met zn vriend

heb je wel eens een keer hun heel lang in hun kamer gezien en geluisterd of ze geluid maken of gehoord dat ze kreunen ???

8 aug 2016, 16:08, troala
6

Ik vond een slipje in het bed van de kamer.. En toen pakte ze het heel gauw op en ja natuurlijk doen ze dat..

8 aug 2016, 16:08, Tralalala
7

Ik vind dit een beetje raar , ik heb in de kast een of ander seksspel gevonden , ook hebben ze durex zooi in hun kamer van dat masseer spul , i ga nu niet direct opzoek maar dildo's ofs . Interesseert me niet eens !

11 aug 2016, 01:08, Melissa
8

moet ik het kopen

10 mei 2017, 19:05, .

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.