Moeder behandeld mijn eetstoornis niet normaal

Hoi, Ik ben 13 jaar oud en heb al jaren een eetstoornis. Mijn ouders zijn gescheiden en ik woon nu bij mn moeder. Ik wissel af van anorexia en boulimia en nu zit ik weer in een periode van boulimia dat al maanden doorgaat. Mijn moeder ziet mijn eetstoornis niet als een stoornis, maar iets dat ik expres doe om het haar moeilijk te maken als 'straf' en om haar haar baan kwijt te laten raken. Als ik haar vertel dat ik een eetbui heb gehad kookt ze. En als ik haar vertel dat ik overgegeven heb dreigt ze dat ze de crisis dienst gaat bellen om mij op te laten sluiten in de crisisopvang. Ze ziet mijn gewicht ook niet als een probleem. Ik was 5 maanden geleden nog 40 kilo en door de boulimia nu 50 :( ik ben maar 166 lang. Ze zegt * dat ze het niet erg vind als ik afval tijdens mijn herstel van Boulimia. Ze is ook erg paranoide, ze beweert dat ik doodga als ik 1 x overgeef en dat is echt bizar want dit gaat al jaren zo. Ik weet niet wat ik moet doen. Ik krijg nu ook geen hulp meer voor mijn eetstoornis, geen psycholoog of niks.

*Dit bericht is aangepast door de moderator

22 sep 2022, Eva


Reacties

plaats reactie
1

Anders zoek je hulp van zo’n online psycholoog. Of je belt de kindertelefoon ofzo. Ik wou dat ik iets kon doen, echt een vervelend probleem…..

28 sep 2022, 22:09, Kaaskop34

Reageer

Wil je een bericht ontvangen als er een nieuwe reactie is?
Login of registreer