Model worden luister!! Allen met dit word je model

Lieve meiden ik zie elke dag topics over kan ik model worden als ik dit heb of als ik zo lang ben ik zal dat nu vertellen
1 je moet voor elk modellenbureau minstens 14 zijn

2 je moet ook voor elk modellenbureau 1.72 lang zijn

3 modellenbureaus accepteren alleen cupmaat A, B en C
AA is te klein en D is te groot

4 modellenbureaus zijn opzoek naar iets speciaals aan iemand hoe mooi je ook bent als je niet hebt wat modellenbureaus zoeken kom je nergens binnen

5 je mag niet te zwaar zijn maar ook zeker niet te ligt je moet je gezond eten en genoeg sporten

6 geen geverfd haar dat willen de modellenbureaus niet

7 ze willen slanke meiden met lange benen

8 je moet mooi kunnen zijn ZONDER make-up

9 meiden let aub op de modellen wereld is niet altijd even leuk en de modellen wereld is hard ze gooien de deur voor je dicht als maar 1 ding niet goed is ikzelf heb wel is fotoshoots gehad echt maar ik ben er uit gestapt ze zijn zo gemeen niks is goed genoeg en ik werd in die wereld depressief heb er ook een eetstoornis aan over gehouden (waar ik bijna helemaal van af ben) omdat ik dun moest zijn en mezelf niet dun genoeg vond ging in mezelf uithongeren in de hoop dat ze me wel wouden hebben maar nee te dun zijn word ook niks ik krijg soms nog wel is fotografen die me Scouten maar ik zeg bijna altijd nee ook omdat de helft je er in luist je moet geld overmaken en uiteindelijk verbreken ze het contact dus alsjeblieft als je hiermee beging kijk echt goed uit je bent perfect zoals je bent je hoeft niet iemand anders te worden om mooi te zijn EVERYBODY LOVES YOU xxx iris meisje van 14 1.65 lang en ik weeg 40

27 mei 2016, Lonleygirl


Reacties

plaats reactie
1

Dankje!! Ik zou later graag plus-size model willen worden, daar moet je toch 36 voor hebben?

29 mei 2016, 09:05, Jolalola
2

Hoi, ik ben babette ben 14 jaar 1.76 en heb rood krullend haar (niet geverfd) groen-grijze ogen en weeg 58 kilo en heb lange benen. Maar ik heb 1 probleem, ik heb een bril, kun je met een bril ook model worden?

15 aug 2016, 13:08, happy girl x
3

@happy girl x Ik zou denken van wel. Ik bedoel een bril is in principe iets speciaals (en dat willen ze toch?) en des noods doe je hem even af. Lijkt me niet zo'n grote issue in de modellenwereld. Maar hè ik zit er zelf niet in. Rationeel gezien klinkt dit in ieder geval het logischste

15 aug 2016, 14:08, skinnyfat
4

Het spijt me Lonleygirl maar je praat onzin. Je zit nu de punten op te noemen om high-fashion model te worden en de punten kloppen niet eens. Punt 1 is onzin how about van die Hema kindermodellen? Of H&M kindermodellen? Ze zijn echt niet allemaal al 14. 2 klopt niet een high-fashion model moet minimaal 1,75 zijn en bij een commercieel model maakt de lengte geen eens uit. 3 er zijn veel high-fashion modellen met weinig rondingen ook AA! 5 zeg maar tegen alle modellen met een eetstoornis dat ze niet te licht mogen zijn high-fashion modellenbureas willen je zo slank mogelijk.. 6 dit is nog wel je slechtste punt.. Heb je ooit America's of Hollands Next Topmodel gekeken? Modellenburea's kiezsn je look.. Vinden zij je bruine haar te licht en willen ze zwart? Dan verven ze het gewoon! Wat extentions erin en voila! 7 Lieverd... Er zijn ook plus-size modellen.. Zijn die slank? Nee!

Leuk dat je in de modeindustrie hebt gezeten maar je weet er niks van! Zoek dingen eerst uit a.u.b

6 jun 2017, 10:06, Mai
5

Ik wil graag model worden ik ben een 68 maar wordt waarschijnlijk niet meer heel veel langer ik ben wel een paar keer gevraagd door modellenbureaus op Instagram en ik kan geen goed bureau vinden wat betrouwbaars please help me

16 jul 2018, 11:07, Anoniem
6

Hey, Anoniem
Ik zit bij de modellen wereld ik ben 1.72 en 15
Maar je mag er gerust van zijn dat er wel een modellenbureau u gaat aanspreken lengte maakt zeker ook uit maar zo klein bent u nie!!
U maakt zeker kans

28 nov 2018, 14:11, ***99gramnl
7

Dit is echt onzin, je kunt ook beginnen als kinder model of wat dan ook.. of voor boobs and bloomers bijv.

29 nov 2018, 16:11, X
8

antieke regels er zijn betere model bureau's waar ze gewone meiden en jongens willen **

**dit bericht is aangepast door de moderator wegens overtreden van de spelregel : ''plaats geen reclame''**

11 dec 2018, 21:12, bikinigek
9

vind het niet zo kloppen! modellen bureaus willen iets aparts! zien ze iets in je maar willen ze het veranderen doen ze dat bijv je haar dat verven ze maar vaak geen felle kleuren ofz

2 jan 2019, 18:01, Robientjee
10

Ik ben 49 kilo (k ben aan t afvallen) 13 jaar(bijna 14) en ben 1.68 lang maar is dat te kort? Ik wik heel graag een model worden

1 feb 2019, 18:02, Anoniemxx
11

Anoniem het beste is om hier voor naar een bureau te gaan en gewoon vragen en veder je bent al vrij dun dus afvallen is niet nodig.Als je wilt wil ik je wel tips geven voor een gezond eetpatroon.

2 feb 2019, 08:02, juliatje.
12

Ik ben 1.68 lang, kan ik dan wel model worden? K hoop het wel! Ik ben bijna 14 en ik weeg 49 naar ik ben al aan het afvallen. K heb redelijk grote ogen en veel mensen vinden dat mooi aan mij en ze zeggen dat dat best uniek is dus hopelijk kan ik model worden! Ik heb cupmaat B dus dat is geen probleem

3 feb 2019, 22:02, Anoniemxx
13

@Anoniemxx
High Fashion-model zit er waarschijnlijk niet in. Daar moet je minimaal 1.72m voor zijn (bij de meeste modellenbureaus zelfs 1.74m), maar commercieel model is zeker mogelijk!

Van zeer groot belang is dan wel om voldoende gezond te (blijven) eten. Van te weinig gezond eten gaat je gezondheid eraan, wat je o.a. ziet aan de kwaliteit en doorbloeding van je huid.

4 feb 2019, 00:02, Timo
14

de oplossing word model bij een kindermodellen bureau

25 aug 2019, 17:08, annasjes
15

Heyy ! Ik ben *, en wou al zo graag model worden ben 13 jaar. En heb donker bruin haar en donker bruine ogen die uit stralen ! Ben slank ! En ben lief. En heb een inspirerende gezicht die heel vaak aan trekt ! En ben gek op dansen. En gek op fashion en hou van reizen ! En hou van foto's. En hoop dat ik genoeg verdien ik ben totaal niet lelijk maar wel knap ! En denk dat je heel blij zou zijn ! Ook ben ik heel goed in poses. Gr. 🦋

* dit bericht is aangepast door de moderator.

15 sep 2019, 21:09, Eveline
16

Heyy, ik ben 13 jaar, ik weet dat je meestal 14 moet zijn om een model te worden. Maar ik ben 1.75 lang, waardoor mensen vaak denken dat ik ouder ben. Denken jullie dat ik alsnog kans maak om model te worden?

17 sep 2019, 16:09, Tara_
17

Heyy ben ik weer😂 ik ben dus 1.75 lang en 47 kg, maar ik eet gezond en draag geen make-up en ben 13 jaar, zou ik model kunnen worden?

17 sep 2019, 16:09, Tara_
18

beste, Eveline de modellen wereld is vrij hard en je moet tegen kritiek kunnen ook is het belangrijk dat je verzorgers het goed vinden dat je model bent en weet je al wat je voor model wilt zijn? Je kan je het beste bij een (echt) modellenbureau inschrijven die geen geld vraagt om zo modellenwerk te kunnen doen. Maar bij modellenwerk heb je veel concurrentie en je moet echt heel succesvol zijn om veel geld te verdienen en weinig modellen verdienen veel geld. Als model moet je uniek zijn en ben je dat niet dan gaat model zijn moeilijk worden.

20 sep 2019, 12:09, juliatje.
19

Beste, Tara_ als je model mag zijn van je ouders en uniek bent ,sterk in je schoenen staat,doorzettingsvermogen hebt ,goed met concurrentie kan omgaan,je kan combineren met privé leven en met modellen kan samenwerken dan kan je proberen om model te worden, ik raad aan om bij een bureau in te schrijven(zonder inschrijfgeld) Weet je wat je voor model je wilt zijn? En op elke leeftijd kan je model worden al ben je 80 of 2 jaar oud bijv. Er zijn ook speciale bureaus die alle soorten modellen aannemen bijv. Antimodels. En ja met jou lengte is model worden mogelijk, vaak zoeken ze naar wat langere mensen dus lang zijn kan in je voordeel werken. Maar je kan ook ervaring op doen als figurant om een beter model te worden. Maar als je meer vragen hierover hebt gewoon zeggen.

20 sep 2019, 12:09, juliatje.

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.