model vragen?

hoi ik ben een meisje van 13 en ik wil graag model worden alleen ik durf het niet te vragen hoe moet ik dat doen k ben btw een meisje met blond haar en iets van 33kg wat zouden jullie ervan vinden?

7 aug 2019, hiiii


Reacties

plaats reactie
1

Het ligt aan verschillende factoren of je model kunt worden. Het is vooral de lengte die belangrijk is voor veel dingen in het werk. Als je echt fashion model wilt worden, zul je toch minstens 1.73m moeten zijn.
Je gewicht zegt helemaal niks, het gaat om je maten en of je goed in je vel zit, onzekere mensen maken minder kans op modellenbaan.
Als je bijvoorbeeld veel sport, zie je er mooi en strak uit, dan kijken ze niet snel naar je gewicht.
Ik weet niet wat voor soort model je wilt worden, je kunt bijvoorbeeld ook voetmodel worden, of model voor kappers. Dan heb je alleen een leuk koppie en goede en leuke bos haar nodig.
Ik raad je aan eens op deze site te kijken: dutchmodelinfo
Hier staat veel info over wat je moet weten als je model wilt worden, de voorwaarden waar je aan moet voldoen, waar je op moet letten en een lijst met zeer betrouwbare bureaus.
Als je het echt graag wilt, maak gewoon wat foto's en stuur die op naar bureaus(wel met toestemming). Je kunt het altijd proberen.
En mocht dat niet lukken, dan zijn er nog genoeg mogelijkheden om als hobby met modellenwerk bezig te gaan. Maar modellenwerk is zwaar en uitdagend en je moet ook creatief zijn en veel uithoudingsvermogen hebben. Maar wees eerlijk tegen je ouders en kies een rustig moment uit en denk ook goed na over wat je redenen zijn dat je het wilt en laat ook zien aan je ouders dat je het graag wilt. Ps je ook curvie model worden als je niet de juiste maten hebt.
Als je verder nog vragen hebt, mag je mij gerust een berichtje sturen op het forum sturen. Veel succes met vertellen

7 aug 2019, 17:08, juliatje.

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.