Model of niet?

Hallo,

mensen zeggen dat ik een model kan worden, omdat ik er volgens hun goed uit zie en dun ben.
Nu heb ik gekeken op internet naar de eisen van modellen en de uitkomst was dat ik dikker was dan de eisen. Wat zou ik gaan doen. Afvallen of zo blijven?

5 feb 2016, mim


Reacties

plaats reactie
1

Ten eerste: hoeveel zwaarder ben je, want als je 1 a 2 kilo moet afvallen of iets in die richting, is het niet erg, maar als je meer dan 6 kilo moet afvallen of iets in die richting zou ik het niet doen, en het verschilt hoeveel je nu weegt als je nadenkt over je lengte en gewicht en kijk anders naar een andere website.
Ten tweede: op welke website keek je?

PS: zou ook graag model willen worden

5 feb 2016, 15:02, Helper
2

Ik ben 15 en 60 kg en 160 cm

8 feb 2016, 20:02, mim
3

Ik wil echt niet gemeen overkomen ofz en het spijt me dat ik dit zeg, maar je bent ten eerste te klein (als je heel mooi bent maakt dat niet uit want dan val je onder de uitzondering regel), maar je bent voor je lengte iets te zwaar, ik heb je bmi berekent en als je 2 kilo aankomt heb je overgewicht, ik zeg niet dat je nu meteen moet gaan afvallen ofz, maar er zijn 3 opties:
-geen model worden
-plus size model worden
-om echt model te worden moet je heel veel afvallen, eigenlijk 15 kilo... maar 10 kilo kan mss met twijfel
maar je bent al best klein... dus ik denk dat je beter actrice kunt worden:)
Btw op welke site keek je?;)

EN NEE DEZE REACTIE IS NIET BEDOELD OM HET FEIT DAT JIJ VEEL GAAT AFVALLEN, MAAR ALLEEN VOOR DE DUIDELIJKHEID

8 feb 2016, 21:02, Helper
4

Dat zeggen mensen bij mij ook en ik ben 13 170 cm en 53 kg ... Veel te zwaar dus om model te worden..

8 feb 2016, 22:02, dikker
5

@dikker
Jij lijkt mij fk dun eigenlijk😅
Ik ben ook 13 (3VWO😋) 1.80 ongeveer (groot genoeg voor catwalk , maar ik haat make-up en lijkt mij ook vreselijk) en 68 kilo (ook 'te dik' waarschijnlijk volgens die mensen..)

13 feb 2016, 16:02, C
6

@dikker je hebt een net hoger bmi dan mij maar heel mss wordt je wel toegelaten:) mijn lengte is ong 164 cm, gewicht: 46 kg en 13 jaar oud... zal ik mogen? op mijn lengte na dan...

15 feb 2016, 16:02, Helper
7

helper, degene die had gereageerd van dat ze 15 jaar was klopt niet. iemand heeft mijn naam gebruikt en een reactie ingevuld! ik ben 16, 71 kg en 1,83

17 feb 2016, 12:02, mim
8

nim je bent best dun, maar niet genoeg om een model te worden denk ik, je kan mss ook volslank proberen, dan ben je slank maar net niet slank om een echt superslank model te worden:)

19 feb 2016, 06:02, Helper
9

nouja dun valt opzich wel mee, maar dan ga ik kijken naar volslank! dankjewel helper! :)

19 feb 2016, 11:02, mim
10

npx

19 feb 2016, 23:02, Helper
11

Ik ben 13 jaar. Ik weeg 55kg en 1.65. Kan ik model worden?

17 mrt 2016, 16:03, H.Anoniem
12

ik ben 14 jaar, 1.76 en 58 kilo. ik heb rood krullend haar (van nature) en groen-grijze ogen. maar ik heb een bril, kan dat dan?

15 aug 2016, 13:08, happy girl x
13

Hallo allemaal! Ik ben zo iemand die best wel vaak onzeker is. Dit kan best liggen aan mijn uiterlijk. Ik heb namelijk overgewicht. Heb al van alles uitgeprobeerd hoor. Maar mijn probleem is dat ik bang ben voor reacties van andere mensen. Ik let er veel te veel op. Eigenlijk zou ik er schijt aan moeten hebben wat andere mensen over mij denken, maarja zo zit ik nou eenmaal niet in elkaar. Mijn grootst probleem is eigenlijk dat ik met vriendinnen eind juli op vakantie ga naar Barcelona. En het grootste probleem is het strand. Dit woord alleen al maakt me onzeker. Ik hield vroeger altijd zo van het strand maar sinds de laatste jaren durf ik bijna niet meer rond te lopen in badkleding ofzo. Ik ben gewoon bang dat mensen gaan oordelen over mij en dat ik daardoor geen leuke jongeren vakantie zal hebben. Wat is jullie mening. Moet ik er schijt aan hebben? Ik had het idee om een stapje verder te gaan met afvallen, maar dat lukt me gewoon niet. Mijn moeder bijvoorbeeld zegt dat ik mooi ben op mijn eigen manier. En dat een rondingen juist mooi zijn. Graag een mening?

8 jan 2020, 10:01, Josefine Hussain
14

Beste, Josefine Hussain zelf zegt vetpercentage meer dan gewicht maar eigenlijk is overgewicht echt ongezond je kan altijd voor advies op voedingscentrum kijken en het is onzin dat je gelijk je rondingen verliest als je een gezond gewicht hebt want vaak hebben mensen met een gezond gewicht toch veel rondingen. Maar stress,beweging,slaap,voeding,genen,medicijnen,onatuurlijke stoffen en depressie hebben invloed op gewicht dus je moet niet alleen naar voeding en bewegen kijken om af te vallen. Maar ook is het handig dat je doelen maakt voor afvallen, dat je omgeving hulp vraagt om rekening met jou afval wens te houden,dat je goed kauwd op je eten en zonder afleiding eet,dat je max 500 gram vlees eet per week (beter is vegetarisch of veganistisch) ,dat je afvallen rustig opbouwd dus niet gelijk al het suiker uit je voeding schrapen en je moet kijken naar de verborgen dikmakers denk aan vruchtensap,saus,suikerijk beleg en tussendoortjes zoals liga en sultana en ten slotte moet je jezelf belonen met iets wat geen eten is om afvallen leuk te maken. Succes en zeg maar als je meer advies wilt.

8 jan 2020, 17:01, Juliatje.

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.