M'n vriendje gaat ERG vreemd

Haaii
De laatste tijd heb ik steeds meer het gevoel dat mijn vriendje vleurt met andere meisjes, in het begin vond ik het niet zo erg. Maarr.. Eersgister had hij een wiskunde boek van mij geleend en die kwam ik ophalen, de moeder deed open en zei dat hij boven was. (het was al best laat) Toen ik boven kwam zag ik hem in bed met een meisje. (het meisje in haar hemd bh en onderbroek, mijn vriendje in onderbroek) Ik deed gauw de deur weer dicht en zei tegen de moeder dat ik al klaar was. En mijn vriendje had niet eens door dat ik überhaupt er was...

Moet ik het uitmaken?? Want ik vind hem echt suuper leuk, hij is lief voor me , en hij kan ook lekker zoenen (en die andere dingen je weet wel wat) En hij is ook heel zorgzaam voor me.. maar hij gaat wel vreemd...

WAT MOET IK HIER MEE???

23 nov 2012, Linde


Reacties

plaats reactie
1

Hoi Linde!

Als jij je vriendje nog steeds helemaal geweldig vind, ookal gaat hij vreemd, moet je er toch met hem over praten.
Als jullie echt helemaal 100% van elkaar houden kan jullie liefde toch wel tegen een stootje?
Ga dus met hem praten op een goed moment, niet in een drukke kantine of op het station, maar een keertje bij een van jullie thuis.
Pak dan wel het goede moment, niet dat jullie aan wiskunde zitten midden in een som.
Vraag aan hem: 'Hou je echt van me?' Ik weet niet hoe jouw vriendje in elkaar zit. Maar als het zo door gaat terwijl jullie met elkaar gepraat hebben zou ik als ik jou was het uitmaken. Want een vriendje moet je kunnen vertrouwen. En die hoef je niet de hele tijd in de gaten te houden of hij niet flirt met andere meiden!

Zet hem op!

Xxx

24 nov 2012, 09:11, xmeertje
2

èèn woord ( DUMPEN . !! )

25 dec 2012, 08:12, xxx
3

niet meteen dumpen maar net wat xmeertje zij ga met hem praten dat kan als Julie echt van elkaar houden meestal wel tot een goede oplossing lijden
Xx nina
suc6 er mee en ik hoop echt dat het opgelost woord

29 dec 2012, 12:12, nina098
4

dump hem as hij het ene keer doet blijft hij het doen !!!!!!
je moet opkomen voor je zelf en je niet laten doen door een jongen
als hij je bedriegt is hij je niet waart xx!!

29 dec 2012, 23:12, birtheke
5

Idioot dat hij vreemdgaat. Ik smap dat je dat niet AAN kunt horen als het over jouw grote liefde gaat, maar het is niet normaal dat je met hem hebt, terwijl hij zo erg vreemdgaat!! Ik zou het uitmaken OF een goed gesprek met hme aangaan. Of het tegen iemand anders zeggen. Veel succes!! X

1 mei 2013, 19:05, Meisje van 13
6

Ga zo snel mogelijk uitmaken!
Voordat hij het doet!
HIJ IS VIES!
ALS HIJ VAN JE HIELD HAD HIJ NOOIT MET EEN ANDER MEISJE IETS WEIRDS GEDAAN!

25 nov 2016, 20:11, iemandje
7

Ik weet niet hoe oud jullie zijn, of hoe lamg jullie al wat hebben, weet zijn moeder dat jullie wat hebben?? En dat hij met meerdere meisjes dingen doet ofzo?? Zou inderdaad ook met hem praten en eerlijk zikn over wat je zag, en je zo geen relatie wilt.

7 dec 2016, 01:12, NathQuadis

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.