mn ex, nu ik erg harig ben: ben ik vies...

Hoi iedereen! ik ben Kristynia, een meisje van 17. Kennen de meisjes hier dit??..Zo ging t ongeveer:M'n eerste liefde had ik met D. 4 jaar geleden. Toch ging het stuk tussen ons. ik ging door met mijn eigen leven en natuurlijk gebeurt en veranderd een mens veel in 4 jaar. Deze zomer in 2020 kwamen we elkaar per ongeluk tegen..eerst alleen naar elkaar staren...een glimlach...een antwoord.
Dit leidde tot een soort van 'date' of 'een nieuwe poging'(?)
We spraken af die middag op een terras in de binnenstad. Ik ben veel veranderd, hij dacht ik ook wel.Ik vond het niet echt cool dat hij me gelijk ging keuren, net alsof ik nog dat meisje van 4 jaar geleden was. En over hem dan ook: het leek wel een kakker! waar was m'n vrijbuiter, en m'n held gebleven? Afijn, hij ging zitten en keek op de drankenkaart. Ik wist het al en deed m'n arm in de lucht....nou, ik bereidde me voor op zijn vermoedelijk vele vragen over maar 1 ding!
Hij keek naar m'n arm die ik omhoog had en liet z'n mond openvallen, hij zei:' Oooh Kristynia!!! heb jij nou...'
ik:'Jezus man! wat is er nou weer??'
hij:' meisje; heb jij nou echt okselhaar?
en:waarom dan??'
ik:' Zeg Daan, ik weet niet wat jij de laatste 4 jaar gedaan hebt, maar ik heb dingen ontdekt, ben verder gegaan en ben nu een jonge vrouw geworden, Daan, we zijn niet meer de pubers van 4 jaar terug hoor!'
Hij: ' dat kan wel, maar waarom heb je okselhaar??en zooo duidelijk met dat topje.'
ik:'waar maak jij je druk om Daan? mag ik dat niet van 'Ze' ??of schaam je jezelf misschien voor me zo als ik nu ben??
'Kristynia? en de rest van je lichaam? ...ooh, je hebt toch geen grote bos schaamhaar he??'
ik:' Nou, eigenlijk wel ja, ook niet goed?'
hij:'wat denk je zelf??'
ik:' Ik? Dat ik me zo 100% mezelf voel, dus zoals IK zelf er uit wil zien,MIJN keus, toch??
Hij: ' Sorry meisje, ik vind je nog even leuk hoor, maarre...ik kan me toch echt niet indenken om jouw grote bos haar
in heel mn gezicht te voelen, en al die haren in mn mond, nee! echt! Bah!!
ik:' Dus jij laat mij sowieso al gelijk heel hard vallen omdat je bij mij okselhaar zag?ECHT? ok, dan ga ik NU uit je leven, dag Daan.
Ja, sommige jongens willen een meisje blijkbaar regels en kale lichamen aanpraten...Daan, lieve jongen maar ik ga verder. Meer meisjes die zoiets hadden?? Thanks!

29 aug 2020, Kristynia17

Reacties

plaats reactie
1

Sorry jammer dat ik het moet zeggen Kristyna 17 maar bij mij zou u ook klikken hoor Ik ben 19 jaar en bij mij moet bij beiden alle schaamhaar er af. Ik heb er reeds 2 meisjes voor laten gaan toen ik hun schaamhaar zag Ik hou heel veel van likken en beffen en wil zeker geen haar in mijn mond, dus het moet er af

18 okt 2020, 00:10, Andre
2

Geen fan van oksel haar ook niet bij mij zelf rest juist wel fan van haar

18 okt 2020, 00:10, Bikinigek

Reageer

Wil je een bericht ontvangen als er een nieuwe reactie is?
Login of registreer