m'n broer heeft me bevingerd.. HELP!

Hallo,

Ik ben een beetje onzeker over mezelf.. Dat heeft een redenen..
Mijn broer was rond de 15 denk ik.. en ik was rond de 7. En hij zijn dat ik moest gaan liggen, en heeft me toen 'bevingerd' Hij is het steeds vaker gaan doen. Toen wist ik niet wat ik er van moest zeggen/ vinden, alleen het achter volgt me nu enorm. Als iemand naar mijn borsten kijken word ik onzeker, als iemand aan mijn been zit of zo dan krijg ik een schok door mijn lichaam en trek ik snel mijn been weg. Ik wil er super graag vanaf. Maar niemand weet het van mijn broer.. En ik kan er nu wel om huilen.

31 jan 2013, 'Me


Reacties

plaats reactie
1

Beste Me,

We hebben elkaar net ook in de chat gesproken, heel goed dat je ook in de chat om hulp hebt gevraagd. Je bent altijd welkom om nog eens te komen chatten. En doordat je je bericht op het forum hebt gezet kunnen anderen jou ook helpen.

Sterkte!

Groet, de moderator

31 jan 2013, 20:01, moderator
2

Praat erover met iemand.
Je moeder bijvoorbeeld.
Zij zal je wel helpen.
Of anders je BFF.
Iemand die je vertrouwt.
x

2 feb 2013, 19:02, Mxx
3

help?

6 feb 2013, 19:02, 'me
4

als je het niet fijn vind stop ermee verzet je als je het wel lekker vind ga door misschien zelfs een stapje verder als hrt voor dw lol is kan het geen kwaad

6 feb 2013, 21:02, loveya
5

Wat betekent bevingeren?

18 apr 2014, 12:04, HUHUHUH?
6

Hoi Me,

Doet jou broer dit nog steeds? Want hij kan hiervoor gestraft worden want dit is ongewenste intimiteit!! Probeer er met je ouders over te praten of met je broer......Misschien dat een vriendin ook handig is?!

Sterkte,
xxx

19 apr 2014, 15:04, _verwijderd_

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.