mn 1e behaarde vriendinnetje

Hey meiden, ik schrijf met het account van m' n zusje, ik heet Radovan 21, ik heb een heel lief en erg knap meisje leren kennen waar ik zwaar verliefd op ben nu, nu al. m' n zusje wilde graag dat ik wat vertel over onze romance. ok.
We schelen 3 jaar en zij is 18. We hadden een paar maanden steeds bijna wat, dus daar had je m'n zusje die al wist waar ik nog geen idee van had.. Ze liet me een paar berichten op de forum lezen en toen besloot ik dit kleine stukje aan jullie meiden te schrijven.
Ik had altijd alleen maar meisjes als vriendin gehad die helemaal kaal waren of een streepje. ik wist echt niet beter dan dat meisjes kaal zijn
en dat ze meer haar niet konden hebben. Het was me wel opgevallen dat m' n date wel veel haar op d' r onderarmen had. Afijn, eindelijk kwam de avond dat we intiem gingen voor het eerst. Ze lag al onder de dekens en wachtte op mij. We zoenden innig en deden onze boven kleren uit. vanaf haar buijkje gleden mijn vingers een voor een d'r slip binnen; wat ik toen
voelde was echt nieuw voor mij zeg ,Dit was het eerste meisje in mijn leven die tot mijn verbazing duidelijk een hele groot bos met lekker zacht schaamhaar onder dr slipje verborg. anyway...Mn vriendin kan het erg goed vinden met mn zusje, als ik er niet ben praten ze honderd uit. Mijn zusje is ook een beetje Alto/Hippie. Meiden, ik wil dus zeggen dat heel mijn beeld van hoe ik naar meiden keek totaal veranderd is, m' n meisje heeft d' r keuze al lang gemaakt en ik sta 100% achter haar. Het is nog wel eens wennen als iedereen ziet hoeveel okselhaar ze heeft...Ach, m' n meisje heeft nou eenmaal van nature enorm veel schaamhaar, okselhaar en zo.. Ze heeft me wel 2 keer gevraagd of ze niet te, te harig was ' beneden' . Nu ik m' n meisje haar lichaam en zo gewend ben durf ik hier wel te zeggen wat mijn meisje zo ' n mooie meid maakt:
Ze is kort en mollig, zwart mooi haar en veel piercings. O, ja,, ik ben heel anders naar het meiden lichaam gaan kijken: ik vind het bv heel opwindend als mijn meisje voor me staat, haar vagina is nu ze 18 is helemaal overgroeid met een heel grote bos haar, het is echt veel !. En dat gelul over dat beffen bij een meisje dat veel schaamhaar heeft, dat ' is vies en onverzorgd' . Nou ik bef mijn liefje zo vaak mogelijk, ook als ze nog niet gedouched hebt. Ach, dan krijg je wel eens en paar schaamharen in je mond. schijt aan. En vies ja ' beneden' ,ze douched elke dag 2 keer en ze is altijd fris ,ze ruikr ' beneden' zelfs naar perzik geur.

Ok meiden, dit wilde ik jullie even vetellen, volgens mijn zusje steunt zo iets veel onzekere meisjes, en meisjes die iets tegen hun zin doen.en ik? ik ben zoo blij dat er weer meer meiden hippie of wat voor Alto zijn de laatste tijd. Wist ik maar jaren eerder hoe opwindend en zelfs geil een meisje met lekker veel schaamhaar voor mij is!!! Nou bedankt meiden!! XXX

18 okt 2019, Daphne18

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.