Misselijk van verliefdheid?

Ik denk dat ik verliefd ben op een jongen. Ik weet dat hij ook op mij is. Maar ik slaap slecht en eet nauwelijks omdat ik misselijk ben en non-stop aan hem denk. Ik heb ook moeite met mensen vertrouwen en ben bang dat hij me gebruikt.

27 feb 2017, Meisje


Reacties

plaats reactie
1

Misschien is het dan tijd voor een gesprek met hem, elkaar een beetje beter leren kennen. Dan kom je er vanzelf achter of hij je echt leuk vind of niet. En voor de misselijkheid: Ik zou afleiding zoeken, ga met vriendinnen wat afspreken en spreek met jezelf af dat je op bepaalde tijden niet aan hem probeert te denken. En het vertrouwen moet je langzaam opbouwen
xxx

27 feb 2017, 19:02, happy girl x
2

Hoi hoe oud ben je? Ik zou proberen wel te eten als ik jou was. Anders wordt je plat en dun, dat is niet iets waar jongens op vallen kan ik vertellen uit ervaring;).... voor de rest zijn jongens meestal niet erg goed te vertrouwen en willen ze vooral seks dus pas op. Je kan advies vragen aan een oudere broer of zus (met ervaring) dat lijkt misschien eng, maar is beter dan dat je er zelf mee zit. (Vriendinnen kunnen doorvertellen dus daarom eerder naar een broer of zus gaan). Helemaal als ej mensen moeilijk vertrouwd moet je uitkijken dat je niet worst teleurgesteld. Diep van binnen weet je vaak wanneer het niet pluis is!

Xx lisa

28 feb 2017, 16:02, Lisa

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.