Misofonie 2

Heyy! Ik heb misofonie & daar zit ik best mee. Heeft iemand misschien tips daartegen? Dankje alvastt!

10 jan 2019, Lynn02


Reacties

plaats reactie
1

Hey, ik heb zelf ook misofonie. Ik heb geprobeerd om op andere geluiden te letten. ik kan dus niet tegen de geluiden van mensen die aan het eten zijn. Als we dus met kerst aan tafel gaan eten praten er veel mensen en dat lijd ook erg af. Als je probeert niet te kijken naar degene die het geluid maakt maar gwn naar je bord of naar iets anders helpt het ook redelijk. ik weet natuurlijk niet of dit ook bij jouw werkt maar je kan het altijd proberen. Als echt niets meer lukt kan je ook Naar Amsterdam gaan. want daar hebben ze een behandeling voor misofonie. Ik had daar een filmpje van gekeken maa ik wilde er echt niet naartoe omdat je dan in een ruimte moet staan en dan gaan hooghouden met een tennisbal terwijl er iemand naast je het geluid zit te maken waar je niet tegen kan (bv. eten) Maar misschien wil je die uitdaging wel aangaan als je er echt heel graag van af wil. ik heb het nu nog steeds en ik wil het gewoon niet meer. want als we een film kijken kan ik nooit meekijken omdat ze dan altijd gaan eten. in de bioscoop kan het wel want daar is veel geluid en concentreer ik mij op de film. maar ik hoop dat dit alles bij jou wel lukt en jij wel een goed leven krijgt.
doei, nathalie

12 jan 2019, 12:01, nathalie

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.