Minder eten, aankomen?

Hey,
Ik ben de laatste tijd minder zoetige dingen gaan eten, maar ik lijkt inplaats van af te vallen, aan te komen. Ik fiets elke schooldag 2 uur(heen en weer). En nog 40 min voor sport (ook heen en weer).

Ik heb wel veel vreetbuien, maar dan eet ik meestal gwn rijstwafels ofzo .

Kan iemand helpen xx

19 mei 2019, Help!


Reacties

plaats reactie
1

Eet je eigenlijk genoeg kcal op een dag? Want te weinig zorgt ervoor dat je in de spaarstand gaat staan met je lichaam. Ook kan het afvallen voor stress zorgen waardoor je aankomt. Ook kan te weinig slaap en hormonen invloed hebben op je afval doel. Heb je eigenlijk overgewicht? Misschien helpt een dieetlijst om van vreetbuien af te komen. Ik kan je nog anti vreetbui tips geven als je wilt. Zoiozo is het belangrijk dat je de tijd neemt voor eten en goed kauwt veder helpt het om van eten een speciaal moment te maken. Ook raad ik aan om je spieren te trainen om vet te verliezen. Ps ik raad aan om hiervoor ook een arts advies te vragen, misschien is het iets medisch. Succes! Zeg maar als je hulp nodig hebt

20 mei 2019, 12:05, juliatje.

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.