Mijn zusje is prostituee

Ik zit met een heel erg probleem. Mijn zus is een grote hoer, ze gaat met mannen naar bed voor geld.

Mijn ouders doen er niks aan: ze is al achttien en uit het huis. Ik vind dit echt niet leuk, mijn zus was mijn grote voorbeeld voor mij, maar nu zij een hoer is geworden, weet ik het ook niet meer! En het ergste is dat ze ook nog een soa kan oplopen waar ik ook heel bang voor ben. Laatst was mijn zus thuis. Mijn ouders waren op vakantie en ik en mijn broertje waren nog alleen thuis. Mijn zus kwam stiekem langs, omdat mijn ouders haar het liefst niet willen zien, maar ze nam een jongen mee! Ik dacht dat het haar vriend was, maar toen ik ze in de kamer alleen liet, begonnen ze te vrijen, te pijpen en pakte hij haar van achter. Daarna gaf hij haar geld en ging weer weg. Het was keiraar om te zien! Het is ook normaal voor haar, maar niet voor mij. Mijn zus heeft geen werk gevonden en ook heeft ze haar school niet afgemaakt, dus dit is eigenlijk de enige manier dacht ze. Maar ik denk dat je nog meer kan doen dan een hoertje zijn... Kunnen jullie mij, of eigenlijk haar helpen om een andere baan te nemen? Er bestaan toch veel meer banen dan deze? Kunnen jullie mij helpen? Zusje die geeft om haar zus

26 apr 2013, Anoniem girl


Reacties

plaats reactie
1

ik zou als ik haar was eerst een baan in e supermarkt zoeken en weer naar sxhool gaan want als ze dit doet kan ze hiv en eets en nog meer enge ziektes krijgen
xxx

26 apr 2013, 19:04, xxx
2

heeii,'

Ga er met je ouders over praten. Willen zij er niks aan doen? Ga dan met je zus praten dat dit echt niet goed is. Wat xxx ook al zei laat haar inderdaad ergens een baantje zoeken en probeer haar weer op school te krijgen. Je moet proberen haar in te laten zien dat dit echt niet de enige manier is om aan je geld te komen. Laar bijvoorbeeld foto's zien van mensen met een soa. Misschien schrikt haar dat af. Ik hoop dat je het voor elkaar krijgt.

Good luck!
xoxo

25 mei 2013, 17:05, butterfly_xx
3

Misschien moet je je zus eens confronteren met het feit dat we in nederland tot ons 67e moeten werken en dat getal alleen maar hoger wordt. Als prostituee kan je maar tot een bepaalde leeftijd werken, daarna moet je iets anders zoeken waarvoor het wel handig is om een diploma te hebben. Bovendien nemen bedrijven jongere mensen nog snel aan, als ze wacht totdat ze geen prostituee meer kan zijn heeft ze minder kans. Dus confronteer haar hier mee, misschien helpt het en laat haar snel haar school afmaken en ander werk zoeken!

9 jun 2013, 06:06, TMR
4

.. enne. misschien zijn op internet nog wel meer argumenren twmen te vinden naast de hoge kans op SOA's ende argumenten die ik net gaf. Ik hoop zoooo erg voor je dat het lukt om haar te overtuigen.

9 jun 2013, 06:06, TMR
5

????

6 nov 2013, 07:11, ???
6

Als dit is wat ze wilt moet je haar laten, het is belachelijk dat je controle over je zus haar leven wilt nemen. Ze kom vast wel bij zinnen en anders moet je het laten voor wat het is. Maar haar nooit laten vallen, spreek gewoon af dat je over dat onderwerp niet wil hebben. want laat nooit je familie zakken.

6 nov 2013, 13:11, LDR
7

Snap niet dat je het erg vind. Dit is ook gewoon werk en hoertjes zyn schooner als ons allemaal ze neuken en pypen altyd met condoom en wasse de kut 10 x perdag. dus beoordeel niet zomaar.

3 feb 2014, 16:02, Cici
8

Hoi,

Wat vervelend dat je je zo rot voelt zeg. Er zit natuurlijk een waarheid aan beide kanten van het verhaal. Je zus is 18 en mag dus zelf kiezen wat ze met haar leven doet en ook hoe ze aan haar geld komt. Aan de andere kant vind ik het bijzonder zorgenlijk dat ze deze dingen doet terwijl jij in de buurt bent.

Zoals hierboven al werd gezegd vrijen de meeste prostitues met condoom, dus een SOA zal ze niet krijgen. Ik denk dat ze zelf wel zo slim is om dat te doen.

Als je er echt mee zit probeer nog eens het gesprek aan te gaan met je zus. Als dit echt alleen is om geld te verdienen ga met haar eens kijken naar wat voorn vacatures er allemaal te vinden zijn. Callcenters, supermarkten, telefoniebedrijven, die zoeken eigenlijk altijd wel mensen. Wie weet beseft ze dan dat ze ook andere opties heeft.

Natuurlijk blijft het je zus en kun je haar niet zomaar laten vallen, maar als jij echt zoveel last hebt van de situatie kun je afpreken met haar dat jullie het er niet over hebben en dat jij er niks van wil weten/horen/zien. Misschien geeft dat jou wat meer rust.

Veel succes,
Liefs.

6 feb 2014, 12:02, Redqueen
9

als ze van dieren houd kn ze bij een honden asiel gaan werken verdient niet veel maar beeter dan hoer

7 feb 2014, 22:02, nootjes13
10

Sorry dat ik het zeg maar het gaat niet om baantjes maar dat haar zus weer op het goedmpad komt praatber met je ouders over en mischien kanje een oude vriendin van je zus opzoeken die kent van de middelbare school die een goeie vriendin van haar was da kan zij met haar praten omdat ze waarschijnlijk niet luister5 sterkte

24 feb 2014, 18:02, Shopie
11

ik ga later ook als hoer werken
heb al op **** gekeken

**** dit bericht is aangepast door de moderator. Op het forum mogen geen links geplaatst worden.

2 aug 2014, 11:08, ilse
12

Ik snap je punt heel goed , maar als het om het geld gaat
En ze wil zelfstandig zijn want het is legaal wat ze doet en
Gewoon ook werk , dan moet je der laten , ik zou met der
Praten over welke reden er is dat ze zo graag uit huis wou
En daardoor als prostituee is gaan werken om dat te betalen ,
En denk niet dat ze echt genoegen neemt met een supermarkt baantje waar ze misschien 5euro in het uur mee verdiend
Terwijl ze nu gewoon met dit werk zo 300 euro kan verdienen op een dag reken maar uit is een leuk zakcentje he en misschien is het voor je zus een begin en gaat ze alleen sparen om alles op order te krijgen en daarna we'll weer naar school enzweet jij veel en wat hierboven ook al word gezegt het word allemaal veilig gedaan dus ziektes kun je niet oplopen het is veilig en daar word ook rekening mee gehouden het is niet meer dan alleen sex en er worden van te voren afspraken gemaakt wat jij wil wat er mag gebeuren en zwanger word ze al helemaal niet want als ze beetje goed is duren haar vrypartijen minstens 5Minuten en hooguit echt 15minuten a 20minuten want mensen zijn altijd al eerder klaardan waar ze daadwerkelijk voor betalen

18 aug 2014, 01:08, myopinion
13

soa loop je meestal eerder op, op vakantie ;)

20 aug 2014, 00:08, bikinigek
14

soa loop je meestal eerder op, op vakantie ;)

????????? you wish

7 aug 2016, 14:08, San-girl
15

als ze veilig doet is soa niet zo snel te spraken,
een soa kun je ook oplopen bij normale(relatie) seks als je onveilig doet als 1 van de 2 al wat heeft

14 aug 2016, 21:08, Bikinigek
16

mijne ook als je wilt ik geef haar hoekje wil

14 dec 2016, 11:12, Zus van gor z'n zus
17

@San-girl sorry heb vriendin die professioneel seks werker is en geen soa

19 dec 2016, 15:12, Bikinigek

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.