Mijn zus zegt.....

Hoi ik ben een meisje 12, bijna 13 jaar en mijn zus noemt me dik dus ik ging mezelf wegen en ik ben 38 kg met lengte van 1,63. Ben ik echt te dik? (Dit is niet nep, ik ben gewoon lang voor mijn leeftijd!)

27 jul 2017, Pokepuf


Reacties

plaats reactie
1

Je zus is gewoon jaloers je bent zelf te dun en als ze het zegt zeg je gewoon dat ze jaloers is.

27 jul 2017, 08:07, juliatje.
2

Nee, natuurlijk niet. Je bent juist veel te dun. En volgens mij weet je dat wel. Maar te dun is ook niet mooi. Jou zus maakt zeker een grapje. Of ze kan het gewoon niet hebben dat jij veel te licht bent. Eerlijk gezet denk ik wel dat jij weet dat jij te dun bent. Ik vind het echt niet leuk dat meiden zo onzeker zijn. En jij bent misschien gewoon dun van jezelf. Maar als jij gaat afvallen kom je echt in de problemen. Altijd zijn er wel mensen die een wedstrijd maken van ''ik ben dun jij dunner''. Dat maakt mijn best boos. Je bent nu al te dun bekijk maar op deze site (99 gram) je BMI 14,3 is niet gezond hoor. En ik overdrijf niet. Want dat jij jezelf nog te dik vind is slecht. Wel lang voor je leeftijd en licht dus twijfel niet. Wij zijn er voor je 😉

27 jul 2017, 09:07, Eva
3

Een kind van jou lange lengte zou 45 of 44 moeten wegen. En dat is nog het randje

27 jul 2017, 10:07, Eva
4

Nee joh je bent niet dik! Veeeeeel te dun!!!!

En je hebt een normale lengte. Ik ben 13 en ben 1,70. Ik lieg niet. Mijn familie is lang. Mijn buurt is lang.

27 jul 2017, 16:07, Lala
5

Ik geloof jullie. Lala heeft echt gelijk. Je bent veel te dun. Zo dun durven de meiden met een eetstoornis of meiden die dunner willen zijn nog geen eens. Ik hoop echt dat het een grap is. Of nu echt weet dat je veel te licht bent

27 jul 2017, 16:07, Eva
6

normale lengte kopt niet. Ze is idd heel lang. Alles geloof ik niet. Maar je moet het zelf weten. Vlgens mijn weet jij heus wel dat jij dodelijk dun bent. jij moet echt aankomnen anders ga je dood. Je wist heus wel dat jij dun bent. Waarom zoek je het niet op de bmimeter. Hier lach ik niet om.
kom aan kom aan kom aan kom aan kom aan kom aan kom aan kom aan kom aan kom aan kom aan kom aan

anders ga je dood

28 jul 2017, 13:07, love kitty
7

Jij bent VEEL te dun je zus is echt jaloers

25 okt 2017, 17:10, Kraai
8

Je hebt eerder ondergewicht, dan dat je dik bent!😐

17 dec 2017, 21:12, Prinses
9

zij . weet ook dat ze te dun is gewoon pro anan doen. wil aandachten en iri zijn. dus kap met fake berichten en 99gram grijo met nep berichen in. De echte eva is dit.

18 dec 2017, 16:12, Eva
10

13 en 1.70 is aan de lange kant maar het is ook niet extreem hoor, Lala.

18 dec 2017, 17:12, Appelflap
11

Lieve mensen, dat was ik niet. Niet mijn spelling.

18 dec 2017, 19:12, Eva🎁

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.