Mijn vriendje is superverlegen

Hee allemaal,
ik ben een meisje van 13 en ik heb nu sinds 3 dagen een vriendje (ook 13) we hebben elkaar via school leren kennen alleen het probleem is: ik ben zijn eerste vriendin en hij is superverlegen. we hebben nog niet met zn 2en afgesproken maar wel een keertje gaan chillen met een groep (de groepsdruk was zo hoog en het was zo ongemakkelijk) verder hebben we wel gewoon sinds dat we hebben n paar x in real gepraat.

alleen dit is zijn eerste relatie en nu twijfelt hij heel erg omdat hij denkt dat het zo ongemakkelijk blijft, ik weet met ervaring dat je gewoon n paar x moet hebben afgesproken en dat het steeds minder ongemakkelijk word.

maar wat kan ik dus in real bijv doen waardoor het minder ongemakkelijker word?
moet ik gewoon vaker naar hem toe gaan op school of hem bijv ns een kusje op de wang geven. (we hebben nog niet gezoend of kusje fs alleen n knuffel n paar keer)

alvast heel erg bedankt <3 <3

11 jan 2018, meisjeinlove


Reacties

plaats reactie
1

ik btw wel al meerdere vriendjes gehad en ben al ontgroent. maar het is niet dat ik dat nu perse wil. ik wil gewoon dat het minder ongemakkelijk word en hij niet meer twijfelt.

11 jan 2018, 20:01, meisjeinlove
2

Dan moet je inderdaad vaker afspreken, met zijn tweeen. Ik ben zelf 15 met een vriend van 18 en ondanks dat we allebei ervaring hadden was het toch eerst wel ongemakkelijk. Je kent elkaar gewoon nog niet écht. Dat kan alleen komen als je meer tijd alleen hebt x

12 jan 2018, 15:01, cocacola
3

Ga iets leuks als een film kijken ofso. Of gewoon gezellig praten een dubbel date dus jij neemt een vriendin mwe en hij een vriend

12 jan 2018, 15:01, .

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.