Mijn vriendje heeft toys

Ik heb al een tijdje een vriendje en we doen het ook samen. Laatst was ik bij het slapen en toen hij naar de wc was heb ik in zijn nachtkastje gekeken. Daarin zaten allemaal sextoys zoals een kunstvagina een buttplug en een dildo. Die kunstvagina snap ik nog wel en vind ik ook niet erg, maar dat hij dingen in z'n kont stopt vind ik toch wel raar. Zou hij stiekem gay of bi zijn?

22 sep 2020, brigit


Reacties

plaats reactie
1

Jong, oud,gay,niet gay etc in elke groep hebben een aantal mensen het. Maakt je niet gay ofz

22 sep 2020, 16:09, juliatje.
2

Dat je anaal vergelijkt met gay... no go...
Anaal is gewoon fijn de prostaat stimuleren zorgt ervoor dat klaarkomen VEEL intenser is!

23 sep 2020, 01:09, Bikinigek
3

Ik zou me er niet zo'n ding van maken. Als het je echt dwars zit kan je het altijd vragen. Het is je vriendje dus niks raars aan!

23 sep 2020, 11:09, sia
4

Gewoon een keer vragen of hij sekstoys heeft. Hier zou je gewoon over moeten kunnen praten zonder ongemakkelijk te zijn.

23 sep 2020, 23:09, Hoi
5

Ik ben 100% hetro en ik heb ook een vibrator. Anale orgasmes zijn voor mannen nog intenser dan voor vrouwen en 100x lekkerder dan een gewoon orgasme. Verras hem en bezorg hem ongevraagd een anaal orgasme ipv je zorgen te maken.

25 sep 2020, 20:09, Herenstrings

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.