Mijn vriendje en ik zijn zo verlegen

Ik bent al sinds mijn derde verliefd op een jongen .
Eerst kwas ie verliefd op mijn bff en zijn wist niet dat ik hem leuk vond toen al 5 jaar en ik moest voor haar aan hem verkering vragen . Het ging toen uit na 2 maanden hij vond blijkbaar iemand anders leuk . Zijn beste vriend ken ik al sinfs de crash en verteld me alles en zei dat ie verliefd op mij was . Natuurlijk nam ik gong verkering dan kon ik niet doen tegenover mijn vriendin . Maat blijkbaar was ook mijn vriendin op iemand anders verliefd. Ze was compleet over hem heen ik heb toen 3 jaar gewacht . Hij was tien ik 11 nog steeds klasgenoten ik vroeg toestemming aan mijn vriendin ik mog verkering met hem eindelijk we hadden verkering alleen we zijn een jaar verder ik ben nog steeds smoor verliefd ik ben nu 12 hij 11 i now best jong maar ik hou van hem . Alleen we durfen niet eens te knuffelen . Hij is nog veel verleger dan ik . En nergens door jaloers. Je zou denken dat is goed maar nee het voelt alsof het hem niks boeit . We maaken geen moves ik droom over dat ie een vriend was die zijn arm om me heen sloeg en met me prate. Of zoende . Daar droom ik echt over . Maar elke keer als ik daar een kans voor zie gebeurd er niet .klinkt overdreven maar ik voel me ziek er over . Volgend jaar gaan we naar brugklas ik heb veel hoger advies hij kan niet eens naar de zelde school gaan ik ben bang dat ik hem dan verlies ik wil hem eigelijk nu gw zoendn maar ik durf zelf ook niks .ik heb hier al de jaren op gewacht alleen wat nu hij is ook smoor op mij volgens hem en mijn crash soulmade alleen ik weet niet wat ik moet doen ik schaam me ook ik kom in de puberteid en mijn lichaam veranderd

6 feb 2017, A zandvliet


Reacties

plaats reactie
1

ik vind dat je er is over moet gaan praten. echt ik weet het het klinkt doodeng om er over te praten. maar mischien snapt hij dan een beetje hou jij er over denkt. maybe denkt hij dat jij het niet wilt en is dat de reden waarom hij het niet doet. echt praat er is een keertje over dat helpt echt. ik heb net een relatie van 1,5 jaar achter de rug en het ging uit omdat we niet meer praatte dus echt het komt goed praat er over

6 feb 2017, 09:02, hopeloos meisje 14
2

Misschien is hij er niet aan toe, jullie zijn nog erg jong. Trouwens bij verkering gaat het erom dat jullie gelukkig zijn, niet zoenen of iets anders. En inderdaad praten.
Pubertijd hoeft trouwens pas over maximaal 2 jaar komen hoor, dus maak je niet druk en t stelt niks voor, ik ben zelf 16.

6 feb 2017, 18:02, Ikhelpjee

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.