Mijn 'vrienden' spreken altijd zonder mij af

Hey
Ik heb niet veel vrienden.
Maar de vrienden die ik heb spreken vaak zonder mij af. Als ik dan zie dat ze weer allemaal dingen in het snapchatverhaaal zitten wordt ik vet verdrietig omdat ik gewoon nooit uitgenodigd wordt.

Moet ik vragen waarom ze dit doen??

Deze shit klinkt vet desperate maar ik voel me er gewoon kut door.

25 okt 2018, Girl


Reacties

plaats reactie
1

Ahww echt naar dat je in die situatie zit, als ik jou was zal ik gewoon eerst zelf vragen of ze kunnen afspreken. Als ze blijven afwijzen vraag, waarom.
Als ze zo doen zijn het geen echte vrienden, het is niet zo makkelijk maar probeer wat nieuwe vrienden te maken.

Xx

28 okt 2018, 20:10, KINDJE
2

Hey Girl,

Zo te lezen voel je je erg naar omdat je vrienden vaak afspreken zonder jou. Ik denk dat je je daardoor erg alleen en buitengesloten voelt?

Ik kan me goed voorstellen dat dit erg pijnlijk en verdrietig is voor je en je graag zou willen dat jouw vrienden jou ook meevragen. Dat is helemaal niet desperate hoor! Iedereen wil erg graag bij horen en meegevraagd worden!

Net zoals Kindje ook al aangeeft, kun je het beste zelf initiatief nemen en aangeven dat je graag met je vrienden mee wilt of ook af wilt spreken met hen. Ik zou er even mee wachten om te vragen waarom ze jou (nog) niet meegevraagd hebben de vorige keren. Dat zou ik bewaren voor als ze jou idd blijven afwijzen.
Kortom, geef aan dat je graag mee wilt en vraag of ze jou ook vaker mee willen vragen. Zou je dit durven/kunnen?

Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Houd je ons op de hoogte hoe het gaat?

Liefs, Amy

30 okt 2018, 09:10, Amyxx
3

Dit gebeurde ook bij mij, toen begonnen ze me te negeren en over me te roddelen en kwam ik in een depressie en nu heb ik een eetstoornis😄

19 dec 2018, 15:12, Ikwildood

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.