Mijn vriend wilt dat ik altijd knap er uit zie

Hi, ik heb een vriendje en hij is lief, slim en mooi. Hij behandeld me wel goed, maar hij wilt dat ik altijd knap er uit zie. Mooie kleding, haar, etc of dat ik een mooi lichaam moet hebben. Ik vind dit niet fijn en ik heb het gevoel dat hij vrouwen meer als een object ziet(dat we altijd knap moeten zijn, kunnen koken, heel stereotypisch) en ik ben bang wat als hij me een keertje me zonder make-up ziet, wat moet ik dan doen? Hoe ga ik hiermee om? Ik wil hem niet verlaten

5 jan 2021, puti


Reacties

plaats reactie
1

Praten met hem

6 jan 2021, 00:01, Bikinigek
2

laat je gezicht aan hem zien zonder make-up. als hij bot reageerd dan is hij toxic en moet je hem zo snel mogelijk dumpen. ik weet dat het lastig is maar geloof me, je zult iemand vinden die echt om je geeft. Veel sterkte!🥺❤️

18 apr 2021, 08:04, Eva🥀
3

Precies wat eva zegt. En je moet je afvragen of je dit wel wilt. Wil je bijvoorbeeld gewoon op een zondag in je joggingbroek zonder make-up op de bank kunnen liggen zonder 'gemene' opmerkingen en druk van hem om je normaal aan te kleden?

18 apr 2021, 21:04, Lau
4

We leven in een vrij land dus je mag zelf bepalen wat je draagt. En vaak denken mensen in toxic relatie dat ze niet beter krijgen maar dat is onzin! Mischien kunnen jullie therapie volgen of kan je grenzen aangeven zodat hij snapt dat hij niet teveel van je vraagt.

20 apr 2021, 14:04, Juliatje.
5

Laat je waren zelf zien

20 apr 2021, 17:04, anoniemoee

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.