Mijn vriend gaat vreemd, zonder problemen.

Hay,

Ik heb al bijna een maand een soort van relatie. Ik heb nog niet gezoend en andere dingen gedaan. Ik ben nu nog achter andere dingen gekomen, en ik val niet op hem.
- Hij praat zo vervelend.
- Hij zit altijd geile dingen te sturen.
- Hij is overgevoelig.
En qua uiterlijk vind ik ook niks mooi.
Ik ben er achtergekomen dat hij ook rookt, en daar ben ik op tegen.

Gisteren heeft hij me gedmd. Hij zij dat hij met een meisje op de wc was, zij had zijn geslachtsdeel bekeken, en wou met hem afspreken. Toen zij hij gwn dat ze gingen afspreken zonder schuldgevoel. Eigenlijk wil ik het al lang uitmaken, dus reageerde blij. Maar hun hebben allemaal orale dingen gedaan, en spoten. Ik hoef zulke dingen niet te doen, en hij doet dat vaker met meerdere mensen. Hij heeft alleen met mijn uit lust. En hij heeft meerdere meiden op school.

Hoe moet ik het uitmaken?

20 dec 2019, Santa baby


Reacties

plaats reactie
1

@Santa baby
Het maakt niet uit op welke je het uitmaakt, zolang je uit zijn buurt blijft. Mensen net als hem verpesten je leven, ze gebruiken mensen om zelfverzekerder te worden. Ik denk dat het beste manier is om het in een zin uit te maken( NB: Sorry, maar ik vind je niet meer leuk/ Ik ben op iemand anders verliefd), ga geen ruzie starten. Probeer hem daarna zo veel mogelijk te negeren, niet weer in contact komen, omdat hij weer probeert terug te krijgen via slijmen etc. Als hij merkt dat het hem niet lukt om weer een relatie met jou te starten, geeft hij op. Veel succes.

20 dec 2019, 17:12, nikki
2

Bedankt! 💕

21 dec 2019, 11:12, Santa Baby

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.