Mijn verhaal, verkracht.

Hi, ik wil mijn verhaal vertellen. (Ik ben biseksueel) Goed, het gebeurde rond mei 2017. Ik ging in het weekend naar een feestje, het feestje was van de vriend van mijn beste vriendin. Het begon al laat, rond 6 uur s avonds. Ik zou blijven slapen met mijn beste vriendin, dat was niet het beste idee wat ik had bedacht. Rond 9 uur s avonds gingen mensen al van streek, ik was dronken net als alle andere. Ik ging even een drankje halen voor mij en mijn beste vriendin. ik liep naar de keuken pakte wat bier met frisdrank, en liep weg. Ik liep net de woonkamer in, ik voelde een kneep in mijn bil. ik draaide me om en keek hem aan. Het was een klasgenoot van mij. eerst was ik opgewonden maar toen werd ik eigenlijk meteen kwaad. ik liep door naar mijn vriendin, hij ging achter mij aan... na een paar minuten dacht ik dat hij weg was, maar nee. Hij zat achter mij op een bankje met nog een vriend. Ik voelde al dat er iets niet klopte, maar ik ging gewoon door met het feesten. Na alle drankjes moest ik erg plassen, dus ging ik snel naar de wc. daar pakte ze mij... de wc was in de gang dus niemand was er, het was best donker en stil. het feestje was totaal aan de andere kant van het huis. ik voelde nu iemand die naar mijn heupen greep. de andere keek of niemand eraan kwam. ze brachten mij naar de slaapkamer, maakte de deur op slot. en verkrachtten mij. ik ga hier niet zo veel over vertellen, het enigste is dat ik me zo moe voelde dat ik niet eens iets zij, of deed. mijn wereld zakte in. gelukkig begon mijn beste vriendin mij te zoeken, anders zouden ze denk ik de hele nacht bezig zijn geweest. toen ze iemand de trap op hoorde lopen kleedde ze mij aan en gingen zelf achter een kast staan. mijn beste vriendin liep naar binnen zag mij liggen, ik was niet meer naakt maar ik had wel sperma rond mijn gezicht. mijn vriendin dacht dat het een drankje op mijn gezicht was. ze maakte me soort van wakker, (want ik deed net alsof ik sliep) en liep met mij naar onder. het feestje was afgelopen rond 3 uur s morgens. ik kon niet in slaap vallen, dus zat ik naar de muziek aan het luisteren en aan het huilen waarom ik het was. de dag daarop vertelde ik het mijn ouders, wij gingen aangifte doen. mijn ouders waren wel geschrokken, maar ze hielpen mij eruit.

Dit was mijn verhaal, ik hoop dat iemand hier misschien iets aan heeft!

xxx Kim

11 nov 2018, K Anoniem


Reacties

plaats reactie
1

Heel veel sterkte meid xx

5 dec 2018, 13:12, Fleurtje

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.