Mijn vader zit aan me.

Heeyy,

Mijn vader zit aan me. Hij geeft op mijn kont een pets, en hij gaat de hele tijd aan mijn schouders zitten.
Daarnet nog ging hij met zijn hand onder mijn trui (bij mijn rug).
Waarschijnlijk wilde hij weten of ik een bh droeg? Ik heb het hem niet verteld, maar hij kan het toch gewoon vragen?

Waarschijnlijk moet hij er aan wennen dat ik een grote meid word ;) maar dat kan hij toch ook op een normale manier doen?

22 nov 2012, xmeertje


Reacties

plaats reactie
1

Hoofd, schouders knie-en-teen, knie en teen

22 nov 2012, 15:11, tresta
2

Doe even normaal tresta, dat is niet grappig.

22 nov 2012, 17:11, Janna
3

Hihi :$

22 nov 2012, 17:11, X_Anoniem
4

fijn dat jullie me willen helpen en me serieus nemen! :(

22 nov 2012, 18:11, xmeertje
5

pfff...
flauwe mensen hier zeg! jezus!

ik denk ook inderdaad dat je vader er aan moet wennen dat jij opgroeit, en dit soort dingen niet fijn vind.

misschien kan je het er met je moeder over hebben? en dat die het er met je vader over heeft?

X

22 nov 2012, 18:11, ladyinpink
6

heey ! herkenbaar mijn vader doet hetzelfde maar heeft er absoluut geen bedoelingen bij maar ik denk toch dat je even met je moeder er over moet praten en laat het aan je vader merken dat je het niet fijn vind , begrijpt hij vast wel ! gooduck.

22 nov 2012, 19:11, Chantaal.'
7

Zeg tegen je vader dat jij dat niet fijn vindt, blijft hij het toch doen dan zou ik er toch met iemand anders over gaan praten en hulp inschakelen! En de eerste paar reacties zijn echt heel flauw, we zijn hier om elkaar te helpen!!!

22 nov 2012, 21:11, Lin
8

OKE de eerste reacties zijn echt flauw en kinderachtig als je te jong bent ga dan niet op deze site.

Lieve Meertje,
Ik zag de reacties van de anderen en ik heb precies het zelfde advies.
Misschien heeft het niet bedoelingen. Praat erover.

xxx hoop dat je eruit komt Van meisje met een probleem

29 nov 2012, 18:11, Meisje met een probleem
9

Heeyy

Zeg het gewoon eerlijk tegen je vader dat je het niet leuk vindt!! En praat er anders met je moeder over!

Ik hoop dat hij het niet meer doen!

Xxx XX-Marelltje-XX

30 nov 2012, 16:11, XX-Marelltje-XX
10

Hee meis ik herken het mn vader doet het ook wel is bij mij.. op je kont slaan ja enzo ik voel me hier een beetje onzeker door en hoop ook dat ik snel een vriedje krijg die een kus kan geven waar die bij zit zodat die weet dat ik nu van mn vriendje ben.
oke dit klinkt een beetje raar maar mn vader moet er ook aan wennen en wil ook absoluut niet dat hij het weet wanneer ik ongesteld ben en dat soort dingetjes. word er altijd een beetje misselijk van.

19 dec 2012, 21:12, Forever
11

Ik snap waarrom je vader het doet!
En nou ja, ik zou het ook raar vinden als mijn kind oppeens borsten krijg... En zeg nouzelf mannen houden van borsten

Ik snap niet waar je je druk overmaakt!

Groetjes

20 dec 2012, 07:12, dloet
12

Ik snap waarrom je vader het doet!
En nou ja, ik zou het ook raar vinden als mijn kind oppeens borsten krijg... En zeg nouzelf mannen houden van borsten

Ik snap niet waar je je druk overmaakt!

Groetjes

20 dec 2012, 07:12, dloet
13

Ik vind jouw vader een viespeuk! Dat 'ie dit bij je moeder doet ala, maar van jou -zijn dochter- heeft hij af te blijven

30 dec 2012, 18:12, SweetGuy
14

Dat heb ik ook maar zeg gwn tegen hem dat je het niet prettig vind en stopt hij niet dan koop je in de honkbal zaak een honkbal knuppel en knuppel je hem neeer OKE sorry dat gaat iets te ver maar je weet wat ik bedoel geef hem anders een klap in zijn gezicht als hij het weer doet!
(doe ik ook) :P
-XxX-

14 apr 2013, 12:04, Meisje met TipsX
15

Omdat er allemaal dingen veranderen ga je ook anders denken, het kan zijn dat hij dat vroeger ook deed ofzo maar omdat je nu borsten krijgt je het allemaal anders opvat en het allemaal anders aanvoeld.
Ik kan ook ongelijk hebben, maar hopelijk heb je hier iets aan.

12 jan 2015, 17:01, helpgever
16

Mijn oma doet dat bij mij!!!!!!

12 jan 2015, 21:01, guxtiditeugwgxdcvfkcxryvhhddhdj kil.
17

Of misschien is je vader handtastelijk en zit hij aan je omdat hij van je houd

12 jan 2015, 23:01, Talitha
18

Ik volg wel een beetje waarom hij dat doet.
Hij zou idd wel een beetje nieuwsgierig zijn of hij was je gewoon aan het plagen.

Maak je maar niet te druk en vertel hem of je tietjes al aan het groeien zijn en je een bh draagt. Stelt hem misschien gerust

Groetjes

9 okt 2016, 14:10, abc
19

Doet mijn vader ook, maar echt hij heeft daar geen slechte bedoelingen bij, hij ziet je waarschijnlijk nog steeds als zijn kleine meid en vind het lastig dat jij je wat af gaat zonderen van je ouders. Dat merkte ik wel, hij moest er ook aan wennen dat ik een vriendje heb. Dus waarschijnlijk vind hij het lastig om je los te laten.
Als je je hier echt niet prettig bij voelt dan zou ik het tegen je moeder zeggen en vragen wat je ermee moet

xx happy girl

21 dec 2016, 20:12, happy girl x
20

lieve bedoelingen echt een vader

10 aug 2017, 19:08, noah

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.