mijn stomme puisten

hoi ik heb de laatste tijd echt veel puisten. en dat is super vervelend. ze moeten echt weg. of ik ga een hele fles rimoever over mijn heen doen. Nee dat ga ik maar niet doen. een beetje gevaarlijk. maar ik ga nu boos woorden door die pukkels. zo lelijk. ik wil makeup kopen maar ik mag het niet. maar ik ga het stiekem doen. hebben julie tips tegen de puisten. liefs

13 aug 2017, 🐶

Reacties

plaats reactie
1

Ik heb een cleansing cream van Etos, die werkt heel goed. Een blauwe verpakking bij de etos!
XXX Kee

13 aug 2017, 11:08, Ikkee
2

Hey!
Ik smeer er soms tandpasta op.
Klinkt een beetje raar, maar bij mij helpt het wel 😆
X

13 aug 2017, 13:08, Anoniem
3

hey heel erg bedankt. ik ga ze gebruiken liefs🐶

13 aug 2017, 14:08, 🐶
4

Ja idd tandpasta werkt! Iedere tandpasta trouwens, niet alleen eentje, dus die hoef je niet extra te kopen. Gewoon een klein drupje is al genoeg. Het gaat erg trekken maar dat is goed. XXX Kee

14 aug 2017, 21:08, Ikkee
5

je kan ook geen chocolade eten, varkensvlees, dat schijnt ook nog wel eens te helpen.
ik krijg vlak voor dat ik ongesteld moet worden, wel eens last van puistjes, na een paar dagen zijn ze weer weg.

15 aug 2017, 02:08, dingetje
6

Cremes en dergelijke substanties zijn NIET GOED VOOR PUKKELS!!!!! Geloof me, ik heb sinds mijn 11de al pukkels en ik ben nu 15. Ik heb van alles geprobeerd, maar je hebt al een vette huid als je pukkels hebt en door cremes maak je het erger. Die zijn ook vet, daardoor gaan de talgbuisjes verstopt zitten en krijg je er nog meer. Ik heb een poosje een cleansing gel gebruikt van nivea, die werkte goed maar na een poosje werd het effect minder.
Ik weet niet hoe oud je bent maar ik heb nu sinds mijn 14de "de pil" niet omdat ik seks heb ofzo maar puur zodat je hormonen op een rijtje komen en daardoor worden je pukkels echt heel veel minder. Dat heb ik gemerkt, ik heb er nu bijna geen meer terwijl ik in het begin echt overal pukkels had, mijn rug en schouders, hals en gezicht. nu af en toe in mijn gezicht

ik hoop dat dit je helpt
xx

15 aug 2017, 13:08, happy girl x
7

Happy girl x heeft gelijk. Door er crèmes op te smeren maakt het alleen maar erger

16 aug 2017, 21:08, Nickname
8

Ik ben het eens met Happy girl x.
Maar ik wil graag wat kwijt. Ik had hetzelfde probleem. Van tandpasta tot Clearasil reinig pads, niks werkte echt.
Maar toen las ik over Teunisbloemolie pilletjes voor vrouwen. Deze pillen hebben geen bijwerkingen ofzo, smaken nergens naar, etc. Het helpt bij ongemakken buiten ongesteld zijn , een regelmatige cyclus en reinigt de huid.
Bij mij werkt het dus echt heel Goed tegen pukkels.
Je kan gewoon een potje halen bij kruidvat of etos voor ongeveer €4.
Aanrader voor iedereen :)

Lang verhaal hahaha sorryy xx

22 aug 2017, 03:08, xgirly
9

hey goede tips iedereen

22 aug 2017, 13:08, .

Reageer

Wil je een bericht ontvangen als er een nieuwe reactie is?
Login of registreer