mijn stomme puisten

hoi ik heb de laatste tijd echt veel puisten. en dat is super vervelend. ze moeten echt weg. of ik ga een hele fles rimoever over mijn heen doen. Nee dat ga ik maar niet doen. een beetje gevaarlijk. maar ik ga nu boos woorden door die pukkels. zo lelijk. ik wil makeup kopen maar ik mag het niet. maar ik ga het stiekem doen. hebben julie tips tegen de puisten. liefs

13 aug 2017, 🐶


Reacties

plaats reactie
1

Ik heb een cleansing cream van Etos, die werkt heel goed. Een blauwe verpakking bij de etos!
XXX Kee

13 aug 2017, 11:08, Ikkee
2

Hey!
Ik smeer er soms tandpasta op.
Klinkt een beetje raar, maar bij mij helpt het wel 😆
X

13 aug 2017, 13:08, Anoniem
3

hey heel erg bedankt. ik ga ze gebruiken liefs🐶

13 aug 2017, 14:08, 🐶
4

Ja idd tandpasta werkt! Iedere tandpasta trouwens, niet alleen eentje, dus die hoef je niet extra te kopen. Gewoon een klein drupje is al genoeg. Het gaat erg trekken maar dat is goed. XXX Kee

14 aug 2017, 21:08, Ikkee
5

je kan ook geen chocolade eten, varkensvlees, dat schijnt ook nog wel eens te helpen.
ik krijg vlak voor dat ik ongesteld moet worden, wel eens last van puistjes, na een paar dagen zijn ze weer weg.

15 aug 2017, 02:08, dingetje
6

Cremes en dergelijke substanties zijn NIET GOED VOOR PUKKELS!!!!! Geloof me, ik heb sinds mijn 11de al pukkels en ik ben nu 15. Ik heb van alles geprobeerd, maar je hebt al een vette huid als je pukkels hebt en door cremes maak je het erger. Die zijn ook vet, daardoor gaan de talgbuisjes verstopt zitten en krijg je er nog meer. Ik heb een poosje een cleansing gel gebruikt van nivea, die werkte goed maar na een poosje werd het effect minder.
Ik weet niet hoe oud je bent maar ik heb nu sinds mijn 14de "de pil" niet omdat ik seks heb ofzo maar puur zodat je hormonen op een rijtje komen en daardoor worden je pukkels echt heel veel minder. Dat heb ik gemerkt, ik heb er nu bijna geen meer terwijl ik in het begin echt overal pukkels had, mijn rug en schouders, hals en gezicht. nu af en toe in mijn gezicht

ik hoop dat dit je helpt
xx

15 aug 2017, 13:08, happy girl x
7

Happy girl x heeft gelijk. Door er crèmes op te smeren maakt het alleen maar erger

16 aug 2017, 21:08, Nickname
8

Ik ben het eens met Happy girl x.
Maar ik wil graag wat kwijt. Ik had hetzelfde probleem. Van tandpasta tot Clearasil reinig pads, niks werkte echt.
Maar toen las ik over Teunisbloemolie pilletjes voor vrouwen. Deze pillen hebben geen bijwerkingen ofzo, smaken nergens naar, etc. Het helpt bij ongemakken buiten ongesteld zijn , een regelmatige cyclus en reinigt de huid.
Bij mij werkt het dus echt heel Goed tegen pukkels.
Je kan gewoon een potje halen bij kruidvat of etos voor ongeveer €4.
Aanrader voor iedereen :)

Lang verhaal hahaha sorryy xx

22 aug 2017, 03:08, xgirly
9

hey goede tips iedereen

22 aug 2017, 13:08, .
10

Gewoon uitknijpen G.

23 okt 2017, 14:10, Hagrid
11

Hee,

Ik heb er ook last van. Vroeger veel meer, maar nu minder. Ik ben naar de huisarts gegaan omdat ik het op een gegeven moment zat was. Die heeft mij een speciale creme en een speciaal soort alcohol. Bij mij helpt het.

Zorg wel dat je je gezicht regelmatig reinigt, en op de andere plekken waar jij puistjes hebt.
Het helpt echt!

Liefss Luna

6 nov 2017, 19:11, Lunaax
12

Heyy ik heb er toch niks aangedaan maar goede tips en lief zijn julie Xxx
ps ik haat vlees ham worst omdat ik geen dier eet soms wel vis XX
Thanks voor de tips girly's 😍

7 nov 2017, 17:11, 🐶
13

Happy girl x ofsoiets heeft het fout ik heb zelf ook pukkels en ben reinigings spul van de kruidvat gaan gebruiken en toen gingen mijn pukkels weg en als mijn huid droog werd door het reinigings spul gebruikte ik creme om pukkels uit te drogen werkt bij mij ook goed.

Gebruiksaanwijzing:
Pure refresching reinigings lotion met salicylzuur van de kruidvat (eigenmerk) op een watje en dan iedere ochtend en avond jr huid ermee reinigen gewoon schoonmaken dus dat hou je vol totdat je huid droog is en niet meer vet (zoals bij mij) maar is je huid dus droog na het reinigen smeer je of pure treatment control stick met salicylzuur erop of pure nourishing talg reducerende crème erop (allebei kruidvat eigen merk)

BIJ MIJ ZIJN alle pukkels weg!

7 nov 2017, 17:11, Queen👑
14

Je kan naar de huisarts en vragen wat voor zalfje hun voor schrijven.

7 nov 2017, 19:11, Mai
15

Absoluut geen makeup doen!! Dan verstop je de puisten en duurt het langer en worden ze erger.
Wat je moet doen is:
1. Elke dag je gezicht goed wassen. Zeker twee keer met water.
2. Elke dag een reinigingsmasker doen. Ik doe altijd honing, dit werkt heel goed. Je smeert honing op je gezicht, laat het 10 minuten zutten. Haalt het met lauw water en een washandje er af en spoelt dan 5 keer je gezicht met koud water.
Dit laatste zodat je de porien sluit.

Je zult merken dat na de honing je gezicht er heel schoon uit ziet. Dit komt omdat je alle dode cellen hebt weg gehaald. Dit mag je maar 1 keer per dag doen

Ik heb ook last van puisten. Sinds mijn 10e al en nu ben ik 13 en heb het nog steeds. Ik heb ze geaccepteerd. Hoort bij de pubertijd...

9 nov 2017, 10:11, Lala
16

Bij mij werkte jarenlang echt niks en ik ben vorige week voor de 3e keer naar de huisarts gegaan en die zei dat het echt veel te erg was geworden.
Ik slik er nu antibiotica tegen en moet ergens in januari ook naar de dermatoloog (arts voor huidziektes) omdat ik het zo erg heb.
Mijn tip is om naar de huisarts te gaan of naar een huidtherapeut te gaan, ik weet het, het klinkt belachelijk, en dat is het ook maar het moet heel goed werken!
Beterschap!!

24 dec 2017, 23:12, Anoniem15
17

Puisten masker:
- zout, yoghurt en tandpasta bij elkaar mixen en doe het in een pot.
Gebruik het maskertje elke ochtend alleen op je puisten! Doe daarna je normale routine kleding aan ontbijten etc en als je naar school moet snel afspoelen en je gezicht met koud water spoelen en naar school als het in het weekend is gewoon kwartiertje erop houden en met koud water spoelen.
Paar tips:
- Elke ochtend masker + spoelen koud water
- Niet teveel aan puisten zitten
- Regelmatig je telefoonscherm poetsen met speciaal doekje ( bacteriën )
- regelmatig handen wassen
- als je je gezicht hebt gewassen niet met handdoek maar met doekjes afdrogen of doe je handdoek elke week in de was ( bacteriën )
- niet teveel chocola innemen

Hoop dat je hier wat aan had❤️

27 dec 2017, 18:12, Qtypie💓
18

Ik doe er soms tandpasta op, maar meestal gebruik ik Clearasil Rapid Action Cream van de Etos. Dat werkt voor mij heel goed(droogt de puistjes uit).

25 jan 2018, 19:01, Anoniempje.13

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.