MIJN MOEDER ZEGT DAT IK TE WEINIG EET?

mijn moeder vindt dat ik te weinig eet maar ik eet gewoon goed en ze dacht dat ik wou afvallen maar dat wil ik niet dat heb ik ook gezegt.ze zegt ook dat ze mij din vindt worde maar ik ben niks veranderd
en trouwen dit is wat ik op een dag eet

ontbijt : 1 stuk brood met beleg naar keuze en jogy drink

pauze : soms fruit soms ontbijt koek met wiky

middag : 2 stukken brood met beleg naar keuze en jogy drink

15:00 een koekje en drinken

18:00 gewoon eten dus bv aardappelen met groente

20:00 heel soms een koekje (2 keer in de week)

ik ben trouwens 11 jaar en 1,69/1,70 m
ik sport ook 3/4 keer in de week.
en fiets elke dag naar school.
ik vind zelf dat ik gewoon normaal eet!

6 apr 2016, hoiikbeniemand


Reacties

plaats reactie
1

Wat is je gewicht?:)
Je bent trouwens echt lang, lucky you;)

7 apr 2016, 07:04, Ano
2

volgens mij ben je helemaal niet aant afvallen maar ik begrijp je moeder wel. Als je dochter bijvoorbeeld een eetprobleem krijgt dan voelen sommige moeders heel erg alsof het hun schuld is. Zij voelt waarschijnlijk nu al schuld voor je eetprobleem- dat je niet eens hebt. Of je wil je te veel beschermen, maar jij kan jezelf nu ook wel gewoon beheersen, dat hoeft zij niet te doen.

7 apr 2016, 16:04, SQUID
3

Hahaha

7 apr 2016, 16:04, Iemand
4

ik ben juist eerder te zwaar dan te licht voor men leeftijd ik ben 11 en word in juni 12 ik ben trouwens 56 kilo ik vindt zelf een beetje te zwaar maar ik wil niet afvallen! het zit ook bij ons in de familie.

7 apr 2016, 20:04, hoiikbeniemand
5

super meid ik ben 6 centimeter en zes kilo zwaarder dan jij en ik wil ook niet afvallen! :)
mijn moeder zegt ook niet dat ik dat wel doe

8 apr 2016, 15:04, SQUID
6

je eet vele malen meer dan mij maar ik heb snellestofwisseling en ik eet ook gwn goed maar mensen zeggen alsnog ; je moet meer eten . Dan denk ik gwn zo van; mens je weet ni eens wat ik allemaal eet!!!

8 apr 2016, 19:04, GotYaBack
7

@ano ze is niet heel lang hoor. We lijken best veel op elkaar. Ik ben 11 weeg 55 kg brn 1.70 m en eet genoeg. Mn ma was bang dat ik af wou vallen, maar ik kan niet zo veel eten op. Heb maagproblemen. Maar nu is alles gewoon goedd

8 apr 2016, 23:04, Bella
8

Zeg tegen je moeder dat je ff serieus met dr wil praten en dat ze zich echt geen zorgen moet maken. Vertel dan ook dat als je wil afvallen dat je dan haar erbij wil betrekken ofzo maar dat afvallen totaal niet nodig is want je hebt echt een super lengte en gewicht

26 sep 2016, 21:09, Super
9

Je eet meer dan ik, heb zelf ook last van ouders die zeggen dat ik te weinig eet maar ik heb niet echt eetlust. Ik zou gewoon blijven eten wat je nu doet dan ziet je moeder van zelf wel dat het genoeg is :)

10 okt 2016, 21:10, Tessax
10

Heyy,
Wat moet ik doen?
Mn moeder denkt dat ik te weinig eet.
Ik vind dat niet, en ze vindt ook dat heel erg afval.
Dat valt reuze mee maarja!
Ik eet trouwens per dag:
Ontbijt: Niks
Lunch: Niks
Avondeten; Groenten en vlees

5 nov 2020, 13:11, Annielanie
11

@Annielanie:
Waarom moet je dit forum nou weer belachelijk maken?!?

Dit is een plek waar heel veel mensen hulp en steun kunnen vinden bij eet- en gewichtsproblemen. Waarom moet je deze plek nu in het belachelijke trekken, waardoor mensen dus (veel) minder snel nieuwe berichten zullen gaan posten, alleen ten voordele van je eigen plezier en de aandacht?!?

Je leeft in een maatschappij. De maatschappij dat zijn wij en daar hoort dus ook een stuk verantwoordelijkheidsbesef bij. Iets dat jij, door een hulpforum te gaan beschimpen met onzinberichten, dus nog duidelijk onvoldoende ontwikkeld hebt.

Laat mijn bericht een eye-opener zijn!!

5 nov 2020, 18:11, Timo

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.