mijn moeder is........:(

Hallo alleemaal . Mijn moeder is....HOER mijn moeder is eigenlijk een stief moeder nou ik kreeg een stief moeder namelijk zo : mijn ouders waren gescheiden en ik bleef naast mijn vader wand mijn echte moeder had echte psychologie problemen en ze dronk ook alchol dus wou ik naast mijn vader blijven en mijn vader trouwden met een 2 vrouw en dat woord mijn stiefmoeder maar toen scheiden mijn vader met haar wand ze was super vies

nou mijn stief moeddr is echt een hoer en ik hoop dat ze dood gaat ik blijf dus nu bij mijn stiefmoeder en zeis echt vvreselijk ze gaat naar een party met mannen
En dan geeft ze haar t.nummer aan de mannen en elke avond komen die mannen en dan drinken ze drankjes maken een troep in mn huis en kleed gwn echt mijn stiefmoeder uit en gaan 1 voor 1 seksen met mijn moeder en ze likken haar zelfs haar vaginanananaaa en borsten ik vind echt vreselijk vies en dan ga ik gwn naar bed en dan hoor ik mijn moeder gillen tijdends ze seks en ze kreunen alleemaal en die mannen schreeuwen enzo en ik blijf gewoon bij mn vriendin slapen wand ik kan er niet tegen om bij mn stiefmoeder teblijven ........... (dit is echt en serieus is heb ook voor het 1ste zo vieze vrouw gezien ;, (( )

24 jun 2016, meike


Reacties

plaats reactie
1

Ik zou het keihard in haar gezicht zeggen en als ze niet stopt gewoon naar je vriendin gaan en daar logeren voor hoelang het kan en als je weet waar je vader woont probeer dan naar hem toe te gaan, met de bus ofzo met de fiets. Jouw stiefmoeder is geen goede voogd/moeder en ze heeft het recht niet om voor jou te zorgen als ze dat niet kan. Je kan gewoon weglopen als je daar tot bereid ben, maar probeer gewoon eerst haar ermee te confronteren. Daarna kan je bij je vriendin terecht omdat je daar vaker blijft logeren en je vader bellen.
Veel sterkte en succes 😘
Jolalola

26 jun 2016, 17:06, Jolalola

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.