mijn moeder heeft Corona virus?!!

Hallo, dit klinkt heel erg dom, maar ik ben een overtuigd dat er een kans is dat mijn moeder het heeft. Rond dezelfde tijd toen Corona virus heel bekend werd en dat er zelf patiënten waren in België en Frankrijk werd mijn moeder opeens ziek. Ze heeft de griep. Ze is heel chagrijnig, moe, uitgeput en heeft een hele schorre stem. Ik vroeg of ze voor de zekerheid naar de arts wilt gaan, maar dat wilt ze niet. Ik ben bang dat als ze dat de corona virus heeft en alle symptomen negeert uiteindelijk dood gaat. Ik heb gelezen dat de enige manier om Corona virus te krijgen is als je besmet wordt door iemand anders met Corona. Er kan altijd een mogelijkheid zijn dat een collega toevallig het heeft zonder het weten en aan mijn moeder gaf. Heeft iemand advies hierover? Ik ben echt bang

8 feb 2020, Help me plz


Reacties

plaats reactie
1

Je gaat niet dood van het coronavirus. Het is zelfs veel minder dodelijk dan de gewone griep, daar overlijden best veel ouderen aan vooral in de winter.... Trouwens het coronavirus is er nog helemaal niet in Nederland dus ze kan ook niet aangestoken zijn.
Er zijn nu gewoon heel veel mensen grieperig/verkouden rond deze tijd, ook in mijn omgeving. Dan denken mensen meteen dat ze het coronaivrus hebben terwijl ze gewoon verkouden zijn.

8 feb 2020, 22:02, L
2

Ik ga stuk hierom

9 feb 2020, 16:02, 66
3

Mensen gaan niet zomaar dood door corona. Alleen mensen die al ziek waren ( long ontsteking) en bejaarde en jonge kinderen. Het kan goed dat je moeder gewoon een griepje heeft. Daar is het ook de tijd van het jaar voor.
Hey is miss ook slim om aan te geven aan haar dat bezorgd bent , of ze corona heeft
Suc6

11 feb 2020, 15:02, D💞

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.