Mijn moeder gelooft me niet?!😭 (ongesteld)😭💖

Hoi iedereen die dit leest!
Ik had een keer een maamdverbandje gepakt van mijn moeder omdat ik benieuw was hoe het eruit zie enzo. Ik ben nog maar 11 dus ik ben zelf niet ongesteld maar mijn moeder zei plotseling de volgende dag 'wie heeft er aan mijn maandverband gezetwn en ze keek mij aan ik zei dat ik et niet was maar mijn moeder gelooft me niet dus nu is het nogal 'genant' tussen ons omdat zij denkt dat ik ingesteld ben MAAR DAT BEN IK NIET!!😭😭 help wat moet ik doen om mijn band met mijn moeder weer op te bouwen!!😭😭💖

XXX-anoniem

26 nov 2018, AnoniemXXX


Reacties

plaats reactie
1

Hey xxx anoniem!

Ik kan me voorstellen dat je flink geschrokken bent en je het erg vervelend vind dat je moeder nu denkt dat je ongesteld bent geworden.

Ik denk dat je het beste met haar kunt gaan praten. Als je uitlegt dat je uit nieuwsgierigheid het maandverband hebt gepakt om het te bekijken, dan zal zij dat vast begrijpen. Zij is ook zo jong geweest zoals jij nu bent en heeft die nieuwsgierigheid zelf vast ook gehad toen. Het is heel normaal dat je rond deze leeftijd nieuwsgierig bent naar zulke dingen. Dat is juist goed, want dat helpt jou goed voor te bereiden voor wanneer je straks echt ongesteld wordt.

Praat er dus over met je moeder en ze wil je vast meer vertellen over maandverband en ongesteldheid. Als je het niet durft te zeggen kun je het ook opschrijven voor haar.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt en maak je niet al te veel zorgen. Je moeder zal je nieuwsgierigheid vast begrijpen!

Liefs, Amy

27 nov 2018, 09:11, Amyxx

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.