Mijn moeder die anorexia op mij projecteert

Hey, ik wilde dit eigenlijk bij eten zetten maar dat gaat dus helaas niet meer..

Ik wordt knetter! Die moeder van mij is mentaal niet goed en heeft anorexia, en dat wil zij elke keer tegen mij vertellen dat ik dik wordt van twee appels als snack, terwijl dat helemaal niet waar is en ik gewoon dun ben. En zij zegt elke tegen mij op een verwijtende manier dat ik helemaal niet goed eet en er lelijk uit ga zien en ze verstopt chocola als ik dat eet..

Ik wordt gek! Ik wil zelf bepalen wat ik eet. Zeker als ik er niet dood aan ga. Al wordt ik dik, dat is nog niet perse ongezond.. Ik wil dat dat mens geestelijk eens op mij let maar daar gooit zij met de pet naar, het gaat altijd maar om hoe dun ik moet zijn en hoeveel ik moet eten en hoe snel ik moet eten..

Ik ben rustig geweest, lief.. ect maar nu moet dat mens eens een keer naar mij luisteren en naar wat het met mij doet..

Kan ik ergens aankloppen zodat volwassenen misschien eens met haar gaan praten? Want naar minderjarige of jonge twintigers luistert zij nooit.

En ik heb helaas geen voogd

31 okt 2022, Anorexiamoeser


Reageer

Wil je een bericht ontvangen als er een nieuwe reactie is?
Login of registreer