Mijn mening 💌

Hee lieve meiden/jongens dit is mijn mening over
anorexia. Meiden kijken na het nieuws en dan zien ze iemand die anorexia heeft en 32 heeft. Dan worden ze onzeker en vergelijken ze zich met alles en iedereen. Ze hopen dat ze veel te dun zijn. En ze hopen dat het lukt om niets te eten. Maar uiteindelijk krijgen ze toch trek en eten ze wat ze willen. Later liegen ze dat ze niets eten en 33 wegen. Ze liegen soms ook hoeveel moeite ze hebben met eten. Terwijl ze stiekem eten. Andere krijgen motivatie om dan ook niet te eten. Maar meestal lukt het niet, stiekem doen ze wel koekjes eten. Maar ze willen soms ook gezien worden. Voor alles is een naam, en we oordelen ook snel. Maar het is toch erg als je spot met zulke ziekte's.
Je kan alles zeggen, en liegen over hoeveel je eet. Maar je bent echt goed zoals je bent. Je denkt waarschijnlijk dat je bijzonder bent. Wil je dat mensen verbaast zijn over je? Echte schoonheid is voor mijn iemand die durft te leven. Willen jullie alsjeblieft niet zo snel oordelen? Want altijd moet iemand een naam hebben. Mientje heeft anorexia want ze is dun. Of onzeker. Maar je kan ook boulimia hebben. De meeste willen die dingen niet weten over eetstoornissen. Maar sommige eten wat en kotsen et uit. En dan snappen veel het niet, en denken dat *** anorexia heeft. Maar stop alsjeblieft met oordelen. En de meeste met anorexia hebben ook gewoon een normaal gewicht. HE GAAT OM HOE JE JE VOELT EN HOE BANG JE BENT OM TE AANKOMEN. NIET OM HOE MAGER JE BENT. Maar denk niet gelijk dat je anorexia hebt. En wees alsjeblieft niet onzeker. En andere zegen dat het een keuze is, eerst ik ook. Maar het is voor mijn niet een keuze nu. Want je bent onzeker en daar kan je niks aan doen. En en je hebt ook niet in de gaten dat je ene probleem hebt. Later in de therapie word je toch beter. Maar ook omdat je daar een hel beleeft. En van je ouders kan je ook beter worden, door hun verdriet. Maar ook omdat je de gevolgen krijgt en eenzaam word. Het is een onzekerheid geen keuze. Hun krijgen later ook spijt. Trots is het niet, maar eenzaamheid en verdriet. Ze vinden zich niet goed genoeg. Wat ook zo is is dat meiden zich vergelijken met dunne meiden. Maar regelmatig haten mensen iemand met anorexia, en vinden ze ze heel lelijk dun, en pluizig en hun ogen. Maar vergelijk je niet, en wees jezelf. WIL IEMAND HULP VOOR EEN EETPROBLEEM, IK BEN ER VOOR JE. Veel worden al beter voor ze in het ziekenhuis komen. Ze zijn niet ziek genoeg. Maar het is echt zielig, rouwen om iets willen ze. Of gezien worden. Ik hoor dat iedereen anorexia wil. En daarom onzin stuurt. Weet ik niet. Maar de onzin klopt wel eens. Bv iemand die stuurt dat die verkracht werd en anorexia heeft en de spelling is slecht. Wil je hulp? Ik ben er. Liefs Eva.
Sorry voor me lange bericht, en bedankt vor de moeite om te lezen. Weet dat niet alles een keuze is. 😘

16 okt 2017, Eva💕


Reacties

plaats reactie
1

Wat vind jij?

19 okt 2017, 09:10, Eva🍂
2

Zoveel evas hier.

19 okt 2017, 17:10, Ik zeg alles wat ik denk
3

Haha heet jij ook Eva?

20 okt 2017, 15:10, Eva💞

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.