Mijn mening over dit forum

Hay, dit klinkt misschien allemaal als kritiek en ik weet dat voor sommige dit helpt. Laat ik me even voorstellen, Hallo ik ben L, ik ben 20 jaar, ik studeer en ik ben toen ik een jaartje of 14 zeer actief geweest op deze site.
Een paar dingen vallen me op nu ik terug kijk, meestal zet ik dit ook onder berichten die ik lees, maar wil t ook even hier samenvatten..
Je bent mooi, mooi zoals je bent. Vrienden komen en vrienden gaan, hoe je er ook uit ziet. Daarnaast komt er ook een jongen in je leven die je mooi vind, precies zoals je bent. Met je littekens, met je buikvetjes, met je rare lach, met alles erop en eraan. Das de schoonheid van liefde. Seks komt ook wanneer het goed voelt, wil niet te snel en doe het veilig. In een relatie valt er eerst zo veel meer te ontdekken aan elkaar, voel eerst, kijk eerst.
Verder je huisarts heeft zwijgplicht (ze mogen het niet vertellen en zullen je altijd helpen) en je kan ten alle tijden met je problemen daar heen, deze site heeft ook een chat. In t forum word veel advies gegeven dat ik zelf zou afraden, de mensen die hier veel reageren hebben vaak zelf geen ervaring en staan zelf nog aan t begin.
Laatste puntje, je hebt nog een leven voor je, je staat aan het begin en er komen nog zo veel dagen, weken en jaren, mooie jaren met mooie kansen.
Ik wil mijn tekst niet lang houden, dan word het namelijk niet gelezen.
Geniet van je tijd, voor je t weet moet je studeren en volwassen keuzes maken ;) zorg dat je met veel plezier kan terug kijken.

3 mrt 2017, .


Reacties

plaats reactie
1

Ik ben pas 14 maar ik snap helemaal wat je bedoelt! Ik ben me nu zo aan het amuseren en ik vind dat je op mijn leeftijd gewoon moet genieten en herinneringen moet maken waar je later op terug kunt kijken!♥

4 mrt 2017, 21:03, justmexoxo
2

Boks ouwe 👊🏻
Ik snap je helemaal!

26 apr 2017, 11:04, 👊🏻
3

Je hebt helemaal gelijk!

2 mei 2017, 21:05, ModelXX

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.