Mijn lichaam

Hoi ik ben een meisje en ik ben 11 jaar oud ik heb de een paar maanden last van wit spul in mijn onderbroek en als ik het op internet opzoek dan denk ik dat ik morgen dood ga is dit normaal en wat is dit groetjes mij

5 apr 2022, Anoniem7282


Reacties

plaats reactie
1

Volgensmij is het uitschijding voor je menstruatie.
Niks om zorgen over te maken!
:)

6 apr 2022, 18:04, ^-^
2

Oke dankjewel :))

6 apr 2022, 19:04, Anoniem7282
3

Hallo Anoniem7282, geen zorgen, dat is afscheiding. Dit heel normaal, dit hebben alle meisjes een paar maanden lang voor dat ze voor het eerst ongesteld worden. Heb je het nog steeds?

15 mei 2022, 15:05, Lotte
4

Hoi Anoniem7282.
hoe gaat het met je..
je moet je geen zorgen te maken over dat witte spul.
ik had dat ook, voor dat ik ongesteld moest worden. ik gebruikte een inlegkruisje, dat is dunner dan maandverband.
ik heb nog steeds last van witte vloed. tussen de menstruatie door. dat witte spul dat reinigt je vagina. heel veel sterkte.

27 mei 2022, 01:05, lotte
5

Hoi meisje van 11, och schatje daar hoef je je echt geen zorgen over te maken hoor! Ik kreeg dat ook in mn slipje, van dat witte spul zeg maar, Bij mij begon het ook op mn 11e, maar ik had op mn 11e ook echt al een vol bosje op mn poes. Meisje, net als de anderen hier zeggen is dat gewoon een teken dat je over een tijdje gewoon de 1e x ongesteld wordt. En dan ben je geen kind meer he? Sterkte en maak je geen zorgen ok? Xxx

5 sep 2022, 08:09, @Lara16

Reageer

Wil je een bericht ontvangen als er een nieuwe reactie is?
Login of registreer