mijn leven

hoi ik ben ondersteuning. ik heb men advies gekregen mavo met lwoo is dat dat past totaal niet bij mij want havo advies past veeeeeeeeeel meer bij mij en lwoo betekend leerweg ondersteuning ( dat houd dus in dat je dingen moet inhalen het stomen is dat ik veel beter kan en waar ik wel goed in ben op school vinden ze veel minder belangrijk ik goed op school in snel en goed lezen en begrijpend lezen gym vreemde talen leren aardedenrijkskunde Engels expeditie en dat was het wel maar nu ben ik bang dat het veeeeeeel te makenlijk word en me moeder en vader vinden havo te moeilijk voor me ! weten weten jullie wat ik moet doen ps mijn school staat op nummer drie van de scholen die het beste advies geven van waar ik woon groetjes juliatje. een meisje met een laag advies .

13 jan 2016, juliatje.


Reacties

plaats reactie
1

ik ben ondersteuning hoort er niet te staan aan het begin sorry . want ik heb wel lwoo maar het hoort ergens anders te staan .

13 jan 2016, 14:01, juliatje.
2

Snel en goed lezen maakt niks meer uit op het middelbare, begrijpend lezen doe je op eigen risico, gym is meer iets voor BK, aardrijkskunde kun je lastig een profiel mee vullen, vreemde talen heb je zelf meer op MAVO dan HAVO en Engels is maar één kernvak van de 3.
En echt, MAVO past dus wel bij je en aangezien je lwoo als advies hebt gekregen neem ik aan dat je dat zelf niet in kan zien.
Daarbij kan je in het eerste altijd nog doorstromen naar een hoger of lager niveau.

13 jan 2016, 17:01, Hero/Villain
3

Meid, je typt dit niet eens goed. Hoe kun je dan ooit Havo gaan doen? En als jij advies krijgt voor de mavo, zul je ook echt niet heel veel beter kunnen. Docenten weten meestal wat goed voor je is.

14 jan 2016, 19:01, Esther
4

als je mavo advies krijgt hoe kan kan je dan messchien naar havo gaan? dan zouden ze je allang havo advies geven dus ga gewoon naar mavo niks mis mee

14 jan 2016, 21:01, Xxxgirlsonly
5

Ja

23 mrt 2017, 16:03, XXX Nienja
6

Lieve Julia, natuurlijk kan jij het aan als je maar je best doet en gelooft en met de mentor of aan je ouders een brief schijft. dat kun je daar je emotie kwijt, maar als je nou eens aan de leraar vraagt of het wat moeilijker kan. en goed je best doet en wat je weet zeggen. en natuurlijk geen ruzie maakt komt het wel goed. Liefs Eva

23 mrt 2017, 19:03, Eva
7

beste mensen bedankt nog voor de lieve reacties maar ik zit er zelf niet mee ik ben van plan na de mavo havo te doen.
dus reacties op het forum van een jaar geleden hoeft niet meer .

24 mrt 2017, 07:03, juliatje.
8

Hoi ik heb hetzelfde probleem maar ik vind jou niet dom. ik zit op kader slim. ik wil hoger. @Esther zij doet blablabla . maar dat is niet erg.
Meid, je typt dit niet eens goed. Hoe kun je dan ooit Havo gaan doen? En als jij advies krijgt voor de mavo, zul je ook echt niet heel veel beter kunnen. Docenten weten meestal wat goed voor je is.
de leeraar die wilt mijn ook pesten . ik wil ook naar mavo

30 jul 2017, 09:07, lala
9

oke vertel maar lekker niet omlaag slechte reatie. nee en haat je mijn dan juiatje. of wie doet er zo kinderachtig

31 jul 2017, 08:07, lala
10

Ik haat je niet en i have no idea who it is.

31 jul 2017, 19:07, juliatje.

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.