mijn hart breekt elke dag een stukje meer

Ik heb jullie hulp nodig. Ik ben een meisje van 17 en ik ben echt super gelukkig met mijn leven. Maar ik heb een probleem. Ik ben altijd al een heel emotioneel en gevoelig persoon geweest maar door de vreselijke dingen die er op aarde gebeuren maken mij zo verdrietig. In China worden duizenden moslims opgesloten in concentratiekampen, miljoenen dieren worden gedood door de bosbranden, duizenden dieren en mensen worden mishandeld, het klimaat kan het niet meer aan... En wij mensen zijn schuldig, wij verpesten de hele wereld 💔 Ik zit hier te janken en kan niks doen. Mijn hart breekt elke dag een stukje verder. Help mij ik kan er niet meer tegen

6 jan 2020, justmexoxo


Reacties

plaats reactie
1

Je kan miss geld op halen
Protesteren
Iets op insta ofzo poosten etv
Je kan in plaats van Google ecosia gebruikene
Elke dag 1 stuk plastic op rapen en weg gooien
Geld doneren
Minder voedsel verspillen en miss vegetarisch worden
Het zijn best kleine dingen. Maar je zult nooit kunnen zorgen dat iedereen normaal met elkaar omgaat en met de wereld
Maar je kan er wel een deel van uitmaken
Hoop dat je er iets aan hebt

6 jan 2020, 21:01, D💞
2

Vergeet niet de 3e wereld oorlog tussen iran en amerika 😞

7 jan 2020, 05:01, D. Trump
3

Deskundige schatte een kleine kans dat dit gaat gebeuren. Gelukkig. De eu wilt hier dan zoizo niet aan zal doen

7 jan 2020, 18:01, ... Anoniem...
4

Lost allemaal vanzelf op

8 jan 2020, 10:01, Bikinigek
5

Je hebt van die forums online waar je gesprekken kan voeren veder kan je altijd met een vertrouwenspersoon praten en veder kan mediteren en een dagboek bij houden helpen je gedachten rustiger te maken maar nog sterkte en zeg maar als je meer advies wilt.

8 jan 2020, 17:01, Juliatje.

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.