mijn gymmeester ging onder mijn bh, help?

hoi ik ben dol op pikante pepers maar die zijn op mijn school strengverboden. Dus ik verstopte ze onder mijn bh. Alleen mijn gmmeester rook dat dus hij wou de pepers afpakken. Toen moest hij wel met zijn hand onder mijn BH. Hij deed er echt heeeeel lang over om de pikante pepers af te pakken ( je snapt wel wat ik bedoel denk ik) En daarna zei hij met een knipoog : Stop maar vaker van die pepers onder je BH. En hij gaf een klopje op mijn borst. IK ben echt verslaaaafd aan pikante pepers en je kan me er 's nachts voor wakker maken. Dus dat voorstel van de gymmeester was aangenaam maar dan heb ik wel een kans dat hij weer met zijn hand onder mijn BH gaat. Wat moet ik doen??? Groetjes Uilla

24 nov 2012, Uillapepersfan


Reacties

plaats reactie
1

Hooi!

Dit is niet normaal. Een gymleraar dit onder je bh gaat. Nee, dat is niet normaal. Jij moet er met je mentor of met je juf of meester over praten.
Een gymleraar moet gym geven, geen andere dingen!
Vertel het anders aan je ouders of een ander vertrouwenspersoon!

xx

24 nov 2012, 17:11, xmeertje
2

OEhhhhh lalalala je hebt shansss....!!!
Stop maar vaker rode pepers in je bh, of in je onderbroek!!

Lalalalalalalalal IK BEN TROUWENS GEEN RAFIKI

26 nov 2012, 14:11, Rafiki
3

Rafiki, je bent niet grappig ofzo als je dat denkt.
Ga even iemand helpen en niet onzeker maken.
Dank je wel

26 nov 2012, 17:11, xmeertje
4

ga naar je MENTOR!

26 nov 2012, 19:11, blou
5

omg, het is wel dapper dat je dat gedaan hebt maar als je dat zo blijft voort doen dan weet je nooit wat de gymmeester nog meer gaat doen. snap je wat ik bedoel...
kijk, ik een mijn vriendin hebben borsten (ik nog niet veel maar mijn vriendin wel) zy heeft te grote borsten en moet zich normaal laten opereeren omdat ze anders last gaat krijgen aan haar rug later, maar daar nu niet over.
dus en met gym moesten we ons omkleden en zy stond in bh ineens komt de gymmeester gewoon binnen om te zeggen dat de bel bijna ging hy stond maar te staren naar haar borsten en kon er niet afblyven ze hebben hem uit eindelijk ontslagen omdat hij dat blijkbaar bij meerdere meisjes deed en ik zeg dus tegen jou met dat te zeggen van die pepers er nog eens in te doen weet je niet eezakt wat hij bedoelt waarschijnlijk dat hij er weer onder mag ahd gezegt oke meneer ik doe ze er wel zelf uit wees blij met je lichaam en geef hem niet zomaar te bloten aan iedereen!
vertrouw ze niet zomaar! dit is wat ik wil zeggen en ik weet het is lang maar ik zou toch willen dat je het leest!
en nu is aan jou de keuze wat je er mee wilt doen!
bv je kunt van inde plaats ze in je bh te stoppen in een zakje stoppe en in de turnzak of boeketas stoppe en 1 nemen als niemand (leerkrachten) kijkt want eerlijk een bh is wel goed verstopt maar toch een beetje dom want zo lok je ze ook uit je kent hoe jongens zijn
nog 1 keer!
AAN JOU DE KEUZE

27 nov 2012, 16:11, snif
6

Wat erg ik schok een beetje toe ik je bericht las en de reacties ik zal dit niet over je heen laten lopen zo iets doe je niet. Vertel het aan je vriendinnen want die zijn er voor je.
Ga naar je mentor vertel het hem of haar en zorg ervoor dat het op houd. En als het hele gebeuren voorbij is kun je lekker weer pikante perpers eten, en misschien hoef je het niet meer stiekem te doen.

<3 hoop dat je er uit komt

27 nov 2012, 16:11, Meisje met een probleem
7

POMPOEN POMPOEN!!!

1 dec 2012, 19:12, lalal
8

wat POMPOEM POMPOEM? weet je hoe erg dit is! DEZE VENT HOOR ONSLAGEN TE WORDEN! praat er over met je mentor

1 dec 2012, 19:12, hvj
9

ik zou zeggen praat er over met je vriendinnen of de kindertelefoon te bellen

1 dec 2012, 20:12, butterfly
10

steek dan er niet meer in en zeg het tegen je mentor,leerlingenbegeleider of tegen de directie maar da kan gewoon nie een leraar die onder u bh zit.

5 dec 2012, 16:12, lovelie
11

Butterfly zo erg is het ook niet praat er met iemand over. En als het egt niet anders kan bel dan de kindertelefoon.
Het is gratis en je ziet niet dat je het heb gebeld

xxx meisje met een probleem

8 dec 2012, 15:12, Meisje met een probleem
12

Hoi iedereen,
heel erg bedankt voor de tips de meester is nu ontslagen en mijn ouders weten er van. Maar ik mag nog steeds geen pikante pepers mee brengen naar school en dat zit me heel erg dwars...

8 dec 2012, 17:12, Uillapepersfan
13

Ik ben blij dat de meester van je ontslagen is. En wat vonden je ouders er van??
Ik vind het verschikkelijk dat jij geen pikante pepers meer kunt mee nemen naar school.
Ik hoop dat je het wel mag en dat het goed komt.
Schrijf pls een reactie op mijn vraag.

xxx Meisje met een probleem

9 dec 2012, 17:12, Meisje met een probleem
14

Ik ben blij dat het opgelost is!
Maaruh, dan maar pikante pepers thuis gaan eten denk ik?

9 dec 2012, 19:12, MissEk
15

Doe er iets aan! x

10 dec 2012, 16:12, Lx
16

Lx dat is omaardig om te zeggen zeg dan wat ze moet doen!

11 dec 2012, 17:12, meisje met een probleem
17


Wauw, jij hebt de tijd van je leven.. Oh, oh, je zei vieze dingen.. Komt allemaal ooit op een dag goed, gelukkig ben je nu blij dat je dit mag zeggen en je ouders niks er van weten! Best time of your life, ofwel Y.O.L.O. ;)

12 dec 2012, 20:12, insecure
18

oke...
:$

12 dec 2012, 21:12, uillapepersfan
19

volgens mij kick jij er op MVR : Uillapepersfan als ik dat verhaal van jou lees. een grote leugen

13 dec 2012, 15:12, tssssssssssss
20

tssssssssssss wat onaardig ik denk dat het echt is en als je denkt dat het niet echt is ga dan niet reageren op dit verhaal.

16 dec 2012, 13:12, Meisje met een probleem
21

natuurlijk vind jij dat niet leuk maar die gymmeester niet zo min het zijn allemaal leugens ga je excuses maar eens aan bieden aan deze leraar dit zoort leugens over iemand vertellen is heel erg ook al besef je dat niet, ******

* Dit bericht is aangepast door de moderator

16 dec 2012, 16:12, tssssssssssssssss
22

Erg eigenlijk dat zulke mensen leraar zijn. zo zie je maar weer dat er zoveel gekken op deze aarde rondlopen. meteen ontslagen en opsluiten. Aan zulke mensen heb je helemaal niets.

19 dec 2012, 21:12, Forever
23

Forever, als dit verhaal waar zou zijn dan heb jij helemaal gelijk hor. maar wat hier verteld word is een leugen . en het heel erg als iemand hier van beschuldigd word man of vrouw dat maakt niet uit . het kan die man zijn baan kosten en de rest van zijn toekomst . ***********

*dit bericht is aangepast door de moderator.

19 dec 2012, 21:12, tssssssssssssssssssssss
24

Yolo, wat een PED0. Volgende keer duw hem weg en zeg dat ie normaal moet doen zeg t tegen je mento.

7 feb 2013, 21:02, xJeJasmijntje
25

Jeetje, wat erg! Miss moet je een beetje afkicken zeg maar vsn de rooie pepers. Of meteen als je thuis komt eten. En anders gewoon in je tas stoppen en je tas steeds omruilen met degene die naast je zit in de klas, zodat de geur niet alleen bij jou zit in de klas, snap je? X

1 mei 2013, 16:05, Iemand
26

wie stopt er nou pikante pepers in dr bh? En waarom zou je uberhaupt geen pikante pepers meenemen, rare school man..

* Respect tonen voor elkaar vinden we belangrijk in reacties op het forum, daarom is een gedeelte van dit bericht verwijderd door de moderator.

11 jun 2013, 15:06, Nickname *
27

wij hadden ook zo'n gym meester al we gingen bokspringen kneep hij in de meisjes billen en hij hield je vast bij de meisjes haar middels toen hebben we het tehen de mentor gezegt en die heeft um onslagen want we hadden beweis een meisje had het gefilmt toen hij het bij zo'n meisje dee

dus gwn zeggen en als die het nii gelooft bewijzen regelen

29 jun 2013, 16:06, crazy.banaan
28

OMG dit moet ik doorvertellen is dit wel WAAR???????????

21 nov 2016, 16:11, molly
29

Ten eerste:
Waarom zijn pepers verboden in je school wtf
Ten tweede:
Als dit serieus is moet je het melden

10 dec 2016, 15:12, Xoxo
30

Wat zijn pikante pepers precies?

29 dec 2016, 15:12, HannahPannekoek

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.