Mijn eetgedrag.. en dat van jullie?

Haii,
Ik heb een probleem met eten. Ik heb dit al eerder gehad een paar jaar geleden. Ik zal het even uitleggen; er zit een soort schakelaar in je hoofd die zegt bv. dat je moe bent, dat je honger hebt of vol zit. Die was kapot bij mij. Ik was moe maar kon niet slapen, ik had totaal geen honger en at dus heel weinig. Ik heb dat nu weer denk ik alleen dan zonder moeheid... Wat heb Ik? Of is t gwn niks 😊
Xoxo
Meisje A. 12 jaar

20 jul 2017, MeisjeAn


Reacties

plaats reactie
1

Ik denk dat je vitaminen tekort komt en anders kan je dit met je ouders -verzorgers bespreken of met een diëtist.

21 jul 2017, 08:07, juliatje.
2

Ondanks dat je geen honger hebt, is het toch verstandig om wel voldoende te eten. Het ontbreken van een hongergevoel is namelijk vaak het gevolg van te weinig eten. Je lichaam raakt daar door van slag. Door regelmatig en op vaste tijden te eten kan je lichaam wennen aan een vast eetpatroon en zal het gevoel (als het goed is) na een tijdje weer terugkomen. Als dat niet zo is, kun je beter even bij de huisarts langs gaan.

21 jul 2017, 16:07, H
3

Okee thnx voor de tips😘 ga ze gebruiken ❤

21 jul 2017, 21:07, MeisjeAn
4

Dragon en fenegriek(tabletten) stimuleren dat je meer trek/honger krijgt. Door verder vaker kleine hoeveelheden te eten, wordt je stofwisseling opgewekt en dit vermeerderd ook je eetlust.

21 jul 2017, 23:07, Timo

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.