Mijn borsten trekken jongens aan

Ik vind niks aan mijn uiterlijk mooi, behalve mijn borsten dan. Sinds die zijn gaan groeien krijg ik ook veel meer aandacht van jongens, en dat is echt super fijn. Zelfs jongens die ik haast niet ken raken wel eens "perongeluk" mijn geslachtsdelen aan.
Toen mijn vriendje mij verkering vroeg, zei ik daarop : Je doet het alleen maar voor mijn borsten hè?
Hij ontkende dat maar ik zag aan hem dat hij loog en uiteindelijk gaf hij ook toe en zei hij: Maar ze hebben ook zulke aantrekkingskracht voor me. Nu hebben we maar altijd als ik bij me ben wilt hij alleen maar aan me zitten. We doen nooit wat leuks. Toen mijn vriendje mij verkering vroeg, zei ik daarop : Je doet het alleen maar voor mijn borsten hè?
Hij ontkende dat maar ik zag aan hem dat hij loog en uiteindelijk gaf hij ook toe en zei hij: Maar ze hebben ook zulke aantrekkingskracht voor me. Nu hebben we maar altijd als ik bij me ben wilt hij alleen maar aan me zitten. We doen nooit wat leuks. Dus ik heb wel met hem maar eigenlijk doe ik veel meer met een andere jongen. Een is veel aardiger dan mijn vriendje maar die aardigere jongen durft nooit mijn borsten te strelen en daar raak ik juist zo opgewonden van.
Dus moet ik het wel uitmaken met mijn vriendje?

24 nov 2012, qwerty


Reacties

plaats reactie
1

Je moet het uitmaken met je vriendje en verkering vragen met die andere jongen.
Je kan hem na een tijdje vragen om je aan te raken. Om je borsten te strelen (de meeste jongens vinden dat helemaal niet erg!)

Succes!!

24 nov 2012, 17:11, xmeertje
2

Je kunt altijd zelf zijn handen op je borsten leggen, maar dat is niet het belangrijkste. Liefde is belangrijker. Volg je hart.

28 nov 2012, 18:11, Lolaax
3

Ik zou het met niemand uitmaken.. Je hebt nu juist precies wat je wilt, iemand die je aanraakt en iemand die aardig voor je is..

Xxx

29 nov 2012, 17:11, Iwilhelpyou
4

Kan een jongen je aanranden maa alleen je borsten aanraken?

1 jun 2016, 23:06, sara
5

Mag ik een antwoordt please oo mijn vraag!

1 jun 2016, 23:06, sara
6

Nee sara

3 jun 2016, 07:06, byrh
7

gewoon 2 vriendjes nemen ;)

5 jun 2016, 12:06, bikinigek
8

welke cup maat heb je

23 jul 2017, 07:07, arafat

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.