Mijn beste vriend

Hoi!
Ik heb een beste vriend, ik ben zelf een meisje en 16 jaar. Ik ken hem al n jaar lang en hebben nooit ruzie gehad, maarr afgelopen weken hebben we rond de 4x per week ruzie. We irriteren ons steeds sneller aan elkaar. Hij wil ook nooit open zijn en zijn gevoelens met mij delen, dat vind ik soms lastig. Weten jullie hoe ik de ruzie kan verminderen??

En ik heb een idee dat hij me leuk vind ergens, of nouja, een goede vriendin heeft me dat gezegt en ik heb dr wel over nagedacht. Hij wil heel vaak mijn hand vasthouden omdat ik warme handen heb, en dan lopen we als een koppel hand in hand, maar ik vind dat redelijk akward maar hij vind dat fijn... ook wilt hij met zijn hoofd op mijn schouders liggen als we de trein pakken of ergens zitten, ik vind deze dingen trouwens geen probleem hoor, maar t zet me wel aan het denken! Ook geeft ie me vaak complimentjes. Wat denken jullie?
Bedankt voor jullie tijd en hulp :)
X Fleur

23 aug 2017, Fleurtjuhh


Reacties

plaats reactie
1

Lieve Fleur. Denk je dat jullie uit elkaar zijn gegroeit⁉ Ik zou het dan uitmaken. Maar jongens delen vaak niet hun gevoel. En als je geen hand wil vasthouden zou ik het niet doen. 💋

24 aug 2017, 15:08, Eva
2

Miss vind hij je leuk maar durft hij het niet te zeggen, omdat hij bang is dat jullie vriendschap dan over gaat? Dat is miss ook de reden dat jullie vaker ruzie hebben...
Ik weet alleen niet wat je nu dan kunt doen😬

24 aug 2017, 19:08, ****
3

@eva, we hebben geen relatie hahah maar zijn gewoon beste vrienden van elkaar hahah
@****, dankjewell! T ruzie is iets minder geworden afhelopen 1.5 week, waardoor weet ik ook niet 😅

30 aug 2017, 14:08, Fleurtjuhh
4

Naar dit, ik ken hem niet en weet niet hoe hij zich gedraagd dus ik kan niet met zekerheid vaststellen of hij iets voor je heeft. Wel is het feit dat hij niks van zich laat weten of niks wil laten weten nogal verontrustend. Ik denk dat je hem rustig straight to the point moet vragen wat er aan de hand is. Als jullie hele goede vrienden zijn dan hoort hij zich goed te voelen als hij iets met je deelt. Ik weet ook niet waarover jullie ruzie hebben maar het kan ook gewoon zijn dst jullie beide nogal gestresst raken door allerlei omstandigheden, zeg maar wat. Ik hoop dat jullie er samen uit komen

5 sep 2017, 22:09, Cheril

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.