Mijn anorexia

Hoi allemaal, ik ben een meisje met een eetstoornis of anorexia (hoe je het wilt noemen) en ik ben nu al 5 weken opgenomen in een ziekenhuis om weer te "leren" eten. Toen ik hier aankwam woog ik 36 kilo met een lengte van 1,63. En zeg nu niet: dat is veeel te licht want dat weet ik nu ook wel. Het is nou eenmaal mijn ziekte. Mijn stomme rot ziekte. Ik ben inmiddels wel aangekomen en weeg nu 39 kilo maar dat is volgens de dokters nog steeds te licht.

30 mei 2017, STERK


Reacties

plaats reactie
1

WoW ik ben 13 jaar 168cm lang weeg ongeveer 42 kilo ( vind me zelf te dik)
En vind ook moeilijk om te eten.
Goed dat je weer beter ben geworden

30 mei 2017, 20:05, Xlovex
2

Lieve meisjes, julie zijn zo als julie weten wat ik wil zeggen. Mijn verhaal op deze site: Je bent gewoon mooi
dat zijn julie ook dan zien julie ook de vele nare dodelijke gevolgen Julie zijn te dun Liefs Eva

30 mei 2017, 20:05, Eva
3

Ik ben 1:50 en weeg (iets minder dan) 40kilo

31 mei 2017, 19:05, ..
4

Meis, ik wil echt niet gemeen zijn, maar waarom post je dit op het forum? Heb je hulp nodig? Ik denk namelijk dat je eetstoornis dit post om dat hij/zij "trots" is dat hij/zij dit heeft bereikt. Dit veel te lage gewicht en een ziekenhuisopname. Ik kan jou hier niet de schuld van geven. Jij bent iets anders dan je eetstoornis. Dit is ook echt geen aanval en je hoeft je er niet rot over te voelen. Ik weet zeker dat je een hartstikke lieve meid bent. Ik wilde je er alleen even op wijzen dat een eetstoornis niet om gewicht en eten draait. Een ziekenhuisopname is niet stoer of cool. Je laagste gewicht is geen trofee. Anorexia is een mentale ziekte en gaat over zoveel meer dan alleen eten en gewicht. Dit is echt niet raar bedoeld! Ik wilde je dit alleen even laten weten💜 Ik hoop dat het snel wat beter gaat en dat je weer de oude, gelukkige jij wordt✨ Veel liefs van mij😘

31 mei 2017, 22:05, Cactus
5

Lieve Cactus, goede reactie. Je zegt het eerlijk op een lieve manier. Je denkt hetzelfde als Tamara maar dan liever.

1 jun 2017, 17:06, Eva
6

Thnx cactus, maar ik wil niet pronken met mijn laagste gewicht. Ik wil alleen mensen duidelijk maken dat ze blij moeten zijn met hun lichaam.

3 jun 2017, 15:06, STERK
7

Niet gemeen bedoelt

3 jun 2017, 15:06, STERK
8

goed wat je zegt. Je moet ook gewoon blij zijn. Want als je er te veel mee bezig bent. En je schuldig voelt of de dingen doet die een anorexia mens doet heb je het misschien. Let wel op of het beste val niet af. Gelukkig zeg je dit.

6 jun 2017, 17:06, Eva

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.