mijn 1e vriendje

Hallo,

Ik ben een meisje van bijna 17 jaar en ik heb sinds kort mijn eerste vriendje. Ik vind alles nog een beetje spannend enzo en ik zou graag tips willen over alles dat met vriendjes te maken heeft. Als jullie een tip voor me hebben schrijf dan ajb een reactie dankjewel xx

13 nov 2016, loveyou x


Reacties

plaats reactie
1

hoi lieve loveyou maar er heteen 49 meisjes hier eva maar ik ben de eerste hoera maar ik snap je lieve schat ik zal niet meteen zoenen of juist wel weet je dat gemiddeld ze op 14 zoenen en 22 weken maar ik zal ook niet sexen ookal ben je heel jong ik ben 11 maar ik ben ook verlieft op ....
en hij ziet me niet zitten eva

13 nov 2016, 16:11, eefje eva ik heef eva mooiste naam
2

ik ben de eerste

13 nov 2016, 16:11, eefje eva ik heef eva mooiste naam
3

hiiii! Hier spreekt iemand die vele relaties verpest heeft (6) en vandaag as we speak 11 maanden samen is met de leukste jongen van de wereld. Ik ben 18 en kreeg de relatie dus op mijn 17, hij is nu 20 en destijds 19. Om te beginnen kan ik alleen spreken uit mijn ervaringen die varieren van hele onzekere jongens tot de bad boys die drugs dealen. I got it all?
Om te beginnen draait het om eerlijkheid, op elk punt! Vind je iets niet leuk? vertellen! Ik hou bijvoorbeeld niet van tongen (het woord al bahh) Ik heb dit tot deze relatie nooit verteld en deed dus met die jongen tongen, ik vond het verschrikkelijk, dit zorgt voor nare momenten die je gewoon niet hebben wilt. De naarste waarheid kan zijn dat je hem niet meer leuk vind, iets waar we niet vanuit gaan dat het gebeurd. Maar de kans is er. Vertel dit ook gewoon, doe het jezelf niet aan om in een relatie te zitten waarin je niet wilt zitten.
Verder bouw op, begin met elkaar ontdekken voordat je meteen zijn piemel in jou vagina duwt. Seks is beter wanneer je elkaar vertrouwd en al een beetje t lichaam van de ander kent. Nu we toch op topic seks zijn. Iets wat normaal is op jouw leeftijd, begin aan de pil. Condooms kunnen vergeten worden en je wilt niet de kans hebben dat je zwanger word. Wees er zeker van dat niemand een soa heeft wanneer je het zonder condoom doet. Verder heb seks hoe jij je het best voelt, ik en mijn vriend hebben nog nooit een condoom gebruikt ( zit al jaren aan de pil ) maar spreek af of je het bijvoorbeeld wel wilt dat hij in jou klaar komt. Ik vond dit bijvoorbeeld in het begin geen prettig idee. Nog iets! even tussendoor. Het kan zijn dat hij al snel klaar komt, het is voor hem ook spannend en opwindend. Support hem en doe er niet moeilijk over, een 2e x erna is vaak onze oplossing geweest, 2e x houd ie langer vol hahaha.
Verder zal ik de rest even opsommen, anders word het wel een overkill.
-Doe dingen samen, ga dagjes weg.
-Praat, praat veel, spreek alles uit.
-Schoonfamilie, yes, wees vriendelijk en beleefd, je krijgt ze er echter gratis bij.
-Geef hem af en toe ruimte, jij hoeft niet overal bij te zijn.
-Vertel zo nu en dan dat je van hem houd.
-Een man is vaak slecht in zorgen voor zichtzelf ( mijne enorm!) dus zorg een beetje voor hem. Vind ie leuk ;)
-Blijf jezelf, hij is op jou gevallen en niet op een ander.
-GENIET! Beleef het moment en geniet. Liefde is iets moois

16 jan 2017, 21:01, Auriana

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.