Mentorgesprek

Hey, ik weet nog niet wie mijn mentor gaat worden komend schooljaar maar ik moet hem/haar persoonlijke dingen gaan vertellen. (over mijn depressie en eetprobleem) Ik vind het heel eng en heb geen idee hoe ik dat moet gaan doen. Help please!!

14 aug 2020, Loly


Reacties

plaats reactie
1

Wie zegt dat jij (verplicht) jouw nieuwe mentor dit soort dingen moet vertellen!?
Als het een kennismakingsgesprek is zou ik het gewoon lekker algemeen houden en niet de gevoelige privé dingen vertellen. Praat daar over met wie je vertrouwd!

14 aug 2020, 23:08, Fenne
2

Als je zeker weet dat je het wilt vertellen: Mevrouw/meneer ik wil uw iets persoonlijks vertellen over mij dat uw nog niet weet: Ik struggle met een depressie en eetprobleem. Niet veel mensen weten dit van mij. Ik vertel uw dit omdat ik uw vertrouw en graag ondersteuning als mogelijk kan wil. Uw bent geen arts of psycholoog maar een klein steuntje in de rug kan al heel erg helpen meer dan uw denkt . Ik ben best bang wat uw van mij gaat denken en het koste mij veel moeite om deze woorden uit mijn mond te laten komen, hopelijk was dat niet voor niks. Het is moeilijk om hier open met mensen over te praten maar hopelijk durf ik me in de toekomst meer kwetsbaar te stellen.

15 aug 2020, 08:08, juliatje.

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.