Menstruatie pijn maar nog niet ongesteld geweest

Hey hey, ik ben een meisje van 13 en zoals je ziet aan de titel ben ik nog nooit ongesteld geweest (ja niet zo raar want ik ben 13 dus dat is niet laat ofzo) maar zoals je ook ziet in de titel heb ik wel menstruatie pijn.

Dit is al een paar maanden zo van ongeveer juni (2021) en dan heb ik ongeveer (niet exact natuurlijk) elke maand een paar dagen buikpijn in mijn onderbuik. Maar ik weet dus niet hoe dit komt gebeurd dit bij nog meer meiden ? Want online vind ik hier niks over terug dat andere leiden dit ook hebbe gehad.

Dus als jullie mij zouden kunnen helpen heel erg bedankt x

Groetjes mij xx

10 mrt 2022, Ikke


Reacties

plaats reactie
1

Hoi! Ik weet hoe dit voelt. Ik heb het ook elke keer:(. Ik ben 11/12 (ik weet dat dat jong is) maar k weet dat dus ook. Ik heb hier een paar tips:
1.Als je echt HEEL erge buikpijn hebt moet je maandverbandje indoen
2. Het tegen je moeder zeggen en vragen of zij weet wat je moet doen
3. Neem altijd maandverband en andere dingen mee naar school

24 apr 2022, 09:04, Anoniemie
2

Hallo ikke, aahhhwww wat erg voor je. Ik vind dat je niet pijn moet lijden. Praat er met iemand over die je vertrouwd, ma, grote zus, tante, doctor, vriendin.... En miss kan je dan als het HEEL erg is een lichte pijnstiller slikken?
Hoe gaat het nu met je?

15 mei 2022, 15:05, Lotte
3

Ik had ook effe pijn daar maar het bleek dat ik gwn ziek was later ging het weer weg dokter zegt dat dat normaal is dat je voordat je ziek word effe pijn daar hebt. Maar je kunt ook gwn je regels krijgen.

3 jan 2023, 23:01, Anoniem

Reageer

Wil je een bericht ontvangen als er een nieuwe reactie is?
Login of registreer